babyklær...

Surrine

Flørter med forumet
Har noen handlet noe? jeg fikk min første i februar mnd sist og det er jo en helt annen årstid enn oktober. jeg ser jeg må handle alt nytt pga av vintertid. Men ser ikke poenget med handling nå da det ikke akkurat florerer med ulltøy i butikkene.....hva gjør dere?

Her blir det innkjøp an janus ull:) det selges nå:) Selges på barnas hus, obs og sparkjøp:) Ellers så har jeg både svigermor og mor som strikker ullklær til lillegutt:) Men gleder meg til det kommer litt mer utvalg i butikkene:) Synes bamsedresser er så søte:)

Vi skal til Bergen i sommer og litt utafor Bergen ligger Janus fabrikken, og dit skal vi en tur i sommer. Har pleid å handlet inn vinterens ulltøy der siden første mann ble født:0)

blir en del strikking her og, men jeg har kjøpt litt ullundertøy på cubus.. det var 30 % en dag, så da slo jeg til :) det var for to dager siden.. utvalget er jo minimalt da...

men er jo ikke noe stress, kommer jo masse vinterklær snart :)

Man finner vanlige sparkebukser, strømpebukser og bodyer da :) Jeg brukte både ull og bomull på vesla mi, og hun er oktober 2010 barn :) 

En finner ull i nettbutikker:-) der selger mange ull året rundt! Hvis du har alt av klær etter førstemann, og du venter samme kjønn hadde jeg bare spedd på med litt eksta ull, å brukt det som jeg hadde fra før av:-) februar er jo ikke akkurat en sommer måned heller, så regner med at disse klærne duger helt fint:-)

Her er det mer vinter i februar enn i oktober, så hvis du har nyfødtklær fra februarbarn ville jeg brukt de igjen. Vi har aprilbarn fra før, så her trengs det nytt. Startet å handle inn ull i vinter når det var en del på tilbud også har jeg handlet fra lilleba (bambusklær) +++ ;)

Jeg venter. Begynner å handle inn når ullen kommer i butikken. Kanskje jeg handler litt fra nøstebarn nå. Alt av tøyet i butikkene nå er så tynt syns jeg, så har handlet minimalt.

Venter.

Hadde juli-baby sist og alt nyfødt tøyet er omtrent "ubrukelig".
Må ha ull!

Jeg har så smått begynt å handle litt klær, gleder meg til det blir enda mer salg i butikkene :-).Har handlet Joha bomull- ull på salg på smartkids.no. Jeg synes bodyene med knepping foran er vedlig gode til nyfødte :-).

Back
Topp