Babyklær

Kakken

Forumet er livet
VIP
Ååh, det er så mye fint der ute! *Sukk*
Har bare kjøpt babyklær i gaver før, så kommer jo til å gå helt amokk. Hehe...
Montro om jeg ikke klarer å lure meg selv til å tro at jeg burde kjøpe noe nå siden jeg skal ha høstbarn, for etterhvert så kommer det jo vår og sommerklær ut i butikkene. Haha... 

Har dere mye klær fra før? Har dere tenkt tanken eller venter dere lengts mulig?

Skal sies at jeg ikke har kjøpt noe enda altså emoticon Men kommer til å bli noe typisk "jentete" eller "guttete" når vi får vite kjønn 

Jeg har en jente fra før, og har kjøpt absolutt alt nytt til henne... Får vi jente igjen skal vi bruke de samme klærne, men kommer nok til å bytte ut litt også... 

Hvis det er gutt vi venter, er det mye shopping i vente hehehe 

Hvis jeg skulle falle pladask for noe kjønnsnøytralt kunne jeg kjøpt det når som helst, i morgen om så, men hvis ikke venter jeg til etter vi vet hva for en liten tass vi venter på, på ordinær ultralyd 

Rugekasse skrev:
Jeg har en jente fra før, og har kjøpt absolutt alt nytt til henne... Får vi jente igjen skal vi bruke de samme klærne, men kommer nok til å bytte ut litt også... 

Hvis det er gutt vi venter, er det mye shopping i vente hehehe 

Hvis jeg skulle falle pladask for noe kjønnsnøytralt kunne jeg kjøpt det når som helst, i morgen om så, men hvis ikke venter jeg til etter vi vet hva for en liten tass vi venter på, på ordinær ultralyd 

Godt det ikke bare er meg. Hehe...
Men syns det er alt for lite kjønnsnøytralt av det jeg har sett ute i butikkene.
Men jeg er veldig glad i brunt og grått, så kunne godt piffa det opp litt sammen med en annen farge 

hehe ja er ikke bare bare! Jeg var innom 3 butikker som selger barneklær dagen testen var positiv, men fant ingenting "verdt å kjøpe" i nøytrale farger! 

Skal nok bli hardt for lommeboka når kjønnet er klart ja hehe 

Har maaaaaaaasse fra sønnen våres! Gikk litt amokk, og er masse som så og si ikke er brukt!

Skytten84 skrev:
Har maaaaaaaasse fra sønnen våres! Gikk litt amokk, og er masse som så og si ikke er brukt!

Ja, man lærer vel ikke før man har hatt førstemann. Hehe...
Men veldig kjekt å arve til nummer to da 

Det eneste ubrukte jeg har av babyklær, er noen stygge ting jeg ikke hadde lyst til å bruke hahaha SÅ slem er altså jeg... Det gjelder kun 3 plagg da... 

Men har jo en del som har blitt lite brukt... Ville ikke vært foruten uansett!! Mange skift er gull verdt når man har barn, de gulper nærmest konstant så det er kjekt å kunne skifte til noe rent 

Jeg har 20 banankasser fulle av klær etter William (!), så får jeg en gutt så trenger jeg ikke noe som helst. Mye av det har han hatt på seg 1 gang, eller ikke rukket å bruke i det hele tatt. Hadde ALTFOR mye. Men får jeg en jente, må jeg nok handle litt, tror nok mye av det William hadde var veldig guttete. Handler ingenting før etter ordinær UL.

Har tatt vare på alt etter jenta og søstra mi har en gutt på 6mnd og alt tøyet hans kommer også hit - så jeg har plastkasser med klær til begge kjønn stående her..
kommer ikke til å kjøpe noe før om leeeenge :p

Har en gutt fra før, så hvis det er en liten gutt i magen - så blir det ikke så veldig mye shopping, men hvis det er jente imagen, så blir det mye shopping fremover! Kommer ikke til å handle noe før etter ord.UL :)

Jeg har en jente fra før og har kjøpt alt nytt til henne, så blir det jente denne gangen også så blir det gjenbruk av de klærene som fortsatt seg fin ut og som jeg har likt godt- men må jo kjøpe noe nytt også ;)

Blir det gutt, så blir det full shoppingrunde- igjen ;)

har en gutt fra før av å vi har tatt vare på nesten alt etter han så har mesteparten av klær hvis vi får gutt. men kommer uansett til å kjøpe litt nytt så babyen for SINE ting og :)

hvis vi får jente så blir det litt shopping ;) men vi har maaange å arve av så er egentlig ikke så mye vi har brukt penger på klær i d hele tatt :) så får se! :) men er veldig kjekt da!

I dag kjøpte jeg et par bittesmå grå baby tøffler hehe kjempe søte!! Vesla mi viste dem frem til bestemor og bestefar ;)

Har tatt vare på det meste etter jenta vår. Om det blir en gutt må vi ha nytt, men må nok drøye lengst mulig med å kjøpe inn noe, for ellers tror jeg at jeg kan shoppe inn altfor mye...
Vil nok høre om de ser kjønnet før begynner å se etter noe i butikkene.

Rugekasse skrev:
I dag kjøpte jeg et par bittesmå grå baby tøffler hehe kjempe søte!! Vesla mi viste dem frem til bestemor og bestefar ;)

Herlig! 

Jeg har tenkt å få med meg litt av vinterklærsalget, spesielt på ull og fine dresser.
Kommer jeg over noe fint jeg gjerne vil ha og kontoen sier at det går bra så kjøper jeg sikkert litt underveis. Vårt første barn har ikke hatt alt for mye klær, så kan fint kjøpe litt nytt nå også uten å føle på det!
Har store planer om å kjøpe litt fra newbee serien, den er sååå søt og har mye kjønnsnøytralt.

Back
Topp