Babyklær :-)

snute

Glad i forumet
Har dere begynt å shoppe babyklær? Jeg har bare kjøpt litt ullbodyer / strømpebukser.
Har dere noen favoritt butikk? 

Vi har det meste fra storesøster, så blir lite innkjøp av klær. Men har kjøpt litt ull jeg også.. Og så gikk jeg å kjøpte en bitte liten body den dagen jeg fant ut at jeg var gravid

Men gleder meg veldig til å begynne å gjøre i stand klærne. Vaske, brette og legge i kommoden. Og reie opp senga, og gjør klar vogna.. Åhh, som jeg gleder meg! Er så utrolig koselig!!

Har en del etter storebror og storesøster. Men har kjøpt inn litt nytt ull.
Har vasket allt i 50/56 og lagt i kommoden samt dynetrekkene til vogna og senga og gjort det klart
Har igrunn ingen favoritt butikk..

Jeg har kjøpt en vinterdress og to luer siden førstemann er sommerbarn, ellers har jeg det meste fra før.

Jeg liker veldig godt Lindex sitt babytøy, og name it. Name it får du kjøpt på nettet, bestseller.com eller noe sånn...

Gleder meg til å finne fram det jeg har og vaske det og legge på plass. Storebror er bare 16 måneder, men har allikevel glemt mye av det han har. Kan jo være ikke alt kan brukes hvis det kommer ei jente, men bedre med ei jente i blå bukse enn en gutt i rosa bukse;)

Jaaaa! :-D
Men jeg har mye etter storebror da, men har likevel vært ute og handlet litt;-) Kommet så mye fint på to år, haha. Favorittbutikkene når det kommer til barneklær er Lindex pga. fargene og Kappahl pga. stilen  :-D NameIt er greit innimellom ;p HM og Cubus er driitkjedelig,men greit på basics:-)

Ja, har noe ,men skal skal shoppe oss ferdig i dag faktisk

Ja har handla ein del :-) Ingen favoritt butikk, men eg har handla på hm, cubus, nameit, lindex, barnashus, babyshop, sparkjøp, og på nelly.com

Har fått noen plagg også har vi vært å handlet på Ullared så det ble noen plagg der også emoticon Var mye fint på Ullared i hvertfall! Ditt skal vi absolutt igjen, men har ingen bestemt favoritt butikk.. :)

Her har vi det meste fra før,men har kjøpt noen bodyer og strømpebukser :)
Skal handle inn litt varme klær tenkte jeg :)

shoppa et sett fra nameit

ellers har eg henta frem MYE av odin å håvar sin klær :o)

favorittbutikkene mine e Nameit, Lindex å hm

Var inne på name it på nettet nå, der var det MYE fint!! Skal helt klart kjøpe noe derfra om jeg ikke finner i butikker ja. Kjenner at jeg har kommet sikkelig i "baby-shoppe-modus" nå, det er jo såå koselig.

Vi har en gutt fra før, og venter en jente nå, så litt nye jenteklær må vi ha :-) 

Back
Topp