Babyklær

Blistex

Forelsket i forumet
I går falt jeg for fristelsen - Jeg handlet litt babyklær. En body i 56, en strømpebukse i 56, en lue og et par votter uten tommel. Jeg vet jo det er tidlig, og at ingenting er sikkert, men det er vel lov å handle bittelitt vel? Er jo tross alt første barnet for oss - Et sårt etterlengtet et også...

Noen andre som har krysset grensen for vindusshopping, og komt hjem med babytøy?

emoticon

Klart det er lov!:) har ikke handlet selv, men dette er nr 2 for meg og en er nok litt mer "tålmodig" da. Husker jeg hadde veeeeeldig lyst å handle veldig tidlig med nr 1:) kos deg med å titte på babytøyet og drømme om tiden som kommer!

ikke enda, synes det er litt tidlig....... får jo baby i annen sesong enn sist så uansett så blir det litt shopping. Synes egentlig januarsalg er bra timet denne gangen

Har ikke begynt å kjøpe ennå. Men vi har mye klær fra før, både til gutt og jente. så eg tenker å vente til etter ordinær ul. Da vet vi kansje hva kjønn det er også.

Kjempe koselig å handle babyklær :D
Jeg har ennå ikke handlet inn noe, men har begynt å se litt på nettet og annet. Ser fram til å handle etter vi har vært på UL for å finne ut om alt er bra med den lille, om hjertet banker :D

Fant noen fine pysjer i str 50 og 56, så da kunne jeg ikke dy meg.... Med førstemann handla jeg ikke så veldig mye i det hele tatt, kun noen bodyer, joggebukser og pysjer, så vi hadde til de første to-tre ukene. Vi fikk utrolig mye klær til han da vi kom heim fra sykehuset, så vi trengte nesten ikke kjøpe noe mer før han var i str 74. Denne ganga tror jeg nok at jeg kommer til å kjøpe litt mer selv, er jo litt artig da. Gleder meg til shopping i København i november

Handlet 3 bodyer og en velur joggebukse :) kjøpte det etter ul :)

Jo vet du hva det er lov, en går og gleder seg og kjøpe litt som symbol syns jeg er greit i allefall

skilpadda* skrev:
Klart det er lov!:) har ikke handlet selv, men dette er nr 2 for meg og en er nok litt mer "tålmodig" da. Husker jeg hadde veeeeeldig lyst å handle veldig tidlig med nr 1:) kos deg med å titte på babytøyet og drømme om tiden som kommer!

samme her :)

Nei, har ikke gjort det og kommer ikke til å gjøre det før etter vi får vite kjønnet. Viser det seg at det er jente har vi det meste av klær fra før etter snuppa så da er det egentlig ikke nødvendig å kjøpe så mye :)

Her e planene å ikkej kjøpe noke, men kjenne eg meg rett blir de vel litt alikavel, hehe

Har så mykje frå første, visste ikkje at det var jente så kjøpte berre nøytrale klede, også fikk vi masse etter fødselen :) Rekner med å få en del denne gangen også!
Om det skulle vere en gut i magen har søstra mi 2 guta som vi kan arve frå ellers har vi en haug med rosa klede i alle str.

Begynte å handle ganske tidlig forige gang, det må vere lov synst eg :) er jo så mange små og søte klede rundt om i butikkane  

Til første jenta vår handla jeg vel litt FØR vi begynte prøvinga også.. falt pladask for noe, og ønska meg veeeeeldig baby!! ;) For tidlig er de grensene man setter seg selv.. :) Har ikke tenkt å kjøpe noe enda.. blir min 3., så har masse.. Men vil strikke noe som kanskje kan bli hentesett.. Eller i allefall strikke noe som blir nytt! :) Regner med det blir noen barselgaver denne gangen også, så får heller drøye innkjøp å se om det er noe vi trenger etterhvert.. :)

Blir nok ikke så mye mer klær jeg shopper nå i denne fasen, men jeg har ventet så lenge på dette at jeg syntes jeg kunne unne meg selv det :)

Back
Topp