Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så fine! Og så koseligSe på hva jeg kjøpte forrige helg, da! Syns det var så søtt og veldig nøytrale farger. Blir helt yr av å se på de søte små klærnevar innom Lindex. Syns absolutt de har de søteste klærne og mest variert.Vis vedlegget 371115 Vis vedlegget 371116
Ja, etter den blir det nok vanskelig å la væreÅå så fine! Og så koselig
Jeg har tenkt å reise på en aldri så liten handletur etter TUL til uka, forutsatt at den går bra da![]()
hvis det går bra selvsakt.. noe jeg tror 

Se på hva jeg kjøpte forrige helg, da! Syns det var så søtt og veldig nøytrale farger. Blir helt yr av å se på de søte små klærnevar innom Lindex. Syns absolutt de har de søteste klærne og mest variert.Vis vedlegget 371115 Vis vedlegget 371116
Og jeg mener at de har de aller beste sokkene ogsåKjempesøtt
enig, lindex har så mye fint! Og mye med mønster og farger som går til både gutt og jente
de sklir aldri ned de! 
Ja skal legge ut bilde når jeg har vært derJa, etter den blir det nok vanskelig å la værehvis det går bra selvsakt.. noe jeg tror
Da må jeg få se bilde![]()
er jo så mye fint. Og de aller minste skoene, såå søte!Jaa, alt smått er søttJa skal legge ut bilde når jeg har vært derer jo så mye fint. Og de aller minste skoene, såå søte!

gleder meg!
Ikke at det er klær da men…