Babyklær og mammaklær!

Se på hva jeg kjøpte forrige helg, da! Syns det var så søtt og veldig nøytrale farger. Blir helt yr av å se på de søte små klærne :happy::joyful: var innom Lindex. Syns absolutt de har de søteste klærne og mest variert.20211113_214607.jpg 20211113_214620.jpg

Se på hva jeg kjøpte forrige helg, da! Syns det var så søtt og veldig nøytrale farger. Blir helt yr av å se på de søte små klærne :happy::joyful: var innom Lindex. Syns absolutt de har de søteste klærne og mest variert.Vis vedlegget 371115 Vis vedlegget 371116
Åå så fine! Og så koselig :shy:
Jeg har tenkt å reise på en aldri så liten handletur etter TUL til uka, forutsatt at den går bra da:rolleyes:

Åå så fine! Og så koselig :shy:
Jeg har tenkt å reise på en aldri så liten handletur etter TUL til uka, forutsatt at den går bra da:rolleyes:
Ja, etter den blir det nok vanskelig å la være :woot: hvis det går bra selvsakt.. noe jeg tror :happy::happy:

Da må jeg få se bilde :woot:

Se på hva jeg kjøpte forrige helg, da! Syns det var så søtt og veldig nøytrale farger. Blir helt yr av å se på de søte små klærne :happy::joyful: var innom Lindex. Syns absolutt de har de søteste klærne og mest variert.Vis vedlegget 371115 Vis vedlegget 371116

Kjempesøtt :D
enig, lindex har så mye fint! Og mye med mønster og farger som går til både gutt og jente

Ja, etter den blir det nok vanskelig å la være :woot: hvis det går bra selvsakt.. noe jeg tror :happy::happy:

Da må jeg få se bilde :woot:
Ja skal legge ut bilde når jeg har vært der:love017 er jo så mye fint. Og de aller minste skoene, såå søte!

Kjøpte disse før jeg ble gravid på fretex for jeg klarte ikke å dy meg!! De var alt for søte:smiley-angry017:Heartred å kosta bare 40 kr så jeg måtte jo bare:love017

Vedlegg

• 1B9FB2D6-209C-4898-99EC-F1AC052098E5.jpeg
    1B9FB2D6-209C-4898-99EC-F1AC052098E5.jpeg
    503,4 KB · Visninger: 37
Har ikke kjøpt noe enda, men sitter og sikler på ny barnevogn :hilarious: Ikke at det er klær da men…
Har innmari mye klær fra 3-åringen, så får se hvilket kjønn lille i magen er før vi kjøper noe. Hvis jeg klarer å holde meg så lenge, vel og merke!
Har også litt mammaklær fra forrige gang, men har ikke behov for det foreløpig.

Har ikke kjøpt noe enda. Spent på kjønn, da vi har gutt fra før. Født i januar, så blir nok en del klær som ikke passer mtp sesong. Men venter til neste år med å kjøpe noe, har alt vi trenger av utstyr.

Har ikke behov for gravidklær enda, men må få avtalt tilbakelevering med venninna som har lånt dem. Hun er heldigvis en av få som vet om graviditeten.

Vi begynte å prøve tidlig i Juni. Siden da har vi vært innom flere barneutstyrsbutikker og titta. Jeg har også kjøpt noen nøytrale basisplagg som bodyer, strømpebukser, sokker, sengetøy, en bamse og noen kluter.
Vi har kost oss med slikt i ventetida på positiv test :)

Har jo en av hver fra før, men begge er født på vinteren :rendeer så her blir det å kjøpe inn alt nytt av klær til den lille

Jeg har bestilt 3 mammabukser, for jeg er blitt veldig stor og får ikke buksene mine over magen mer. Jeg er 8 uker. Jeg er fortsatt litt reservert i forhold til svangerskapet. Kanskje fordi jeg synes det er rart at jeg ikke får noen svangerskapskontroll før ca. uke 12, men det kom også forferdelig brått på. Ønsket, men forventet vi skulle møte langt mer motstand. I første svangerskap var jeg på første kontroll i uke 8, etter å ha oppdaget i svangerskapet i uke 6. Med andremann hadde jeg vært på UL og sett hjertet banke allerede 7+1, og neste i uke 12(ICSI barn).

Back
Topp