Babyklær og mammaklær!

Dyrepasseren

Elsker forumet
Febbisbebbis'18
Juliknøttene 2022
Ble inspirert av juni-termingruppa!

Er det noen som er så gærne at dere har kjøpt babyklær allerede? :woot: jeg vil gjerne se bilder av det dere vil eller har kjøpt og fra hvilken butikk!

Og kanskje vi kan dele erfaringer med mammaklær? Størrelser og passform osv? :happy:

Eller er jeg litt for ivrig nå? :hilarious:

Haha, jeg har kjøpt en vognbag til den gamle vogna til han som skal bli storebror. Men kjøpte den brukt, så tenkte det var innafor å kjøpe i god tid, når jeg fant en som så bra ut. Har sett masse på gravidklær, men ikke kjøpt noe enda. Men er så oppblåst at jeg har gravid age allerede

Haha, jeg har kjøpt en vognbag til den gamle vogna til han som skal bli storebror. Men kjøpte den brukt, så tenkte det var innafor å kjøpe i god tid, når jeg fant en som så bra ut. Har sett masse på gravidklær, men ikke kjøpt noe enda. Men er så oppblåst at jeg har gravid age allerede
Hoho, så kult :D jeg kommer helt garantert til å kjøpe den søt liten body ved første mulige sjanse :hilarious: selv om vi har en fra før, så klarer jeg ikke å la være å kjøpe mer :rolleyes: jeg har til og med arvet sykt mye klær fra junibarnet til venninna mi allerede :hilarious: Men hun har mye gutteklær, så spørs jo litt hva denne spiren er for noe!:woot:

Tenker å ta opp mammaklærne etterhvert, men jeg får plass i de vanlige enda (4+5)

Går fortsatt i gravidbukser etter forrige svangerskap
Babyklær å utstyr har jeg et fjell etter båre kommende storebror å storesøster, så skal gå igjennom det før jeg handler noe som helst merker jeg

Men, jeg har fryktelig lyst på ny vogn. Det som er så kjedelig er at jeg har stokke trailz fra minstemann, å jeg elsker den. Men, storesøster har sittet under ved noen anledninger når hun har vært lei av å gå, å det har gjort understellet litt vindskjeivt:rolleyes:

Lurer veldig på om det blir ny vogn, eller om vi bare skal gå for søskenvogn, da minsten bare er 20mnd når nestemann kommer:confused005

Så må vi ha en ny sprinkelseng da mini sikkert fortsatt bruker den en stund til:hilarious:

Her ble jeg først en habil strikker etter at lillemor ble født, så nå skal det strikkes! Skal prøve å ikke falle for fristelsen, men mulig det blir noen bittesmå klær fra butikken også.

Jeg tørr ikke kjøpe noen klær til mini ennå, har en del gutte klær fra kommende storebror men vet jo ikke hva det blir ennå hehe. Er 5+2 og får fortsatt plass i mine vanlige klær

Her ble jeg først en habil strikker etter at lillemor ble født, så nå skal det strikkes! Skal prøve å ikke falle for fristelsen, men mulig det blir noen bittesmå klær fra butikken også.
Så gøy at du strikker! Jeg var kjempeglad i å strikke før førstemann kom... etter det har jeg ikke orket! Kanskje vi må ha en egen inspirasjonstråd her også, så kanskje jeg finner tilbake til strikkegleden? :happy:

Strikking i svangerskapet er så koseligHar en del prosjekter klare alt:hilarious:

Hoho, gleder meg stort til å handle både mammaklær og barneklær :dance011
Ikke kjøpt noe enda, men tenker så fort vi har vært på tul:D

Har vinterbarn fra før, så må vel kjøpe alt både til beibi og meg selv, da det jeg har spart på vil ha feil årstid og størrelse. Kanskje like lurt å selge unna nå som vinteren står for tur!

Vi har fullt opp etter to storebrødre, så kommer ikke til å kjøpe noe særlig til minstelillen. Er veldig spent på hvilken størrelse den lille passer i når den først kommer. Og kommer litt off-season mtp de to andre vi har (august og september), så det er jo mulig at ingenting passer særlig bra mtp sesong...

Har vinterbarn fra før, så må vel kjøpe alt både til beibi og meg selv, da det jeg har spart på vil ha feil årstid og størrelse. Kanskje like lurt å selge unna nå som vinteren står for tur!
Samme gjelder oss, har vinterbarn fra før av, men tenker å vente med å selge for å se om det kan brukes likevel. Iallefall i str. 1.5 og 2 og oppover. Men har vel ikke brukt for ull i str. 50 liksom :dance008

Samme her, har vinterbarn fra før. Så det blir nok mye klær som har feil sesong/størrelse… Har heldigvis en del basic plagg. Men håper egentlig det blir ei jente, for da «må» jeg uansett kjøpe litt nytt!

Lagde lillesøsters romper fra Petite knit til ei venninne som fødte nylig, og har lyst til å strikke den til min lille også.

Vedlegg

• 20211018_214636.jpg
    20211018_214636.jpg
    2,8 MB · Visninger: 25
Er jo til fordel for oss å få jente, for da har jeg jo alt av klær liggende i helt riktig størrelse etter sesong. Hadde faktisk termin to dager senere enn sist gang :knegg: men håper likevel det blir gutt :whacky059

Lagde lillesøsters romper fra Petite knit til ei venninne som fødte nylig, og har lyst til å strikke den til min lille også.
Så fin! :love017 Skulle virkelig ønske jeg kunne strikke! Og hadde interessen for det!

Tok litt av her om dagen og bestilte bilsete, adapter og vognbag til den vogna vi har. Oog babynest og et leketeppe og noen gulpekluter.

Jeg har tenkt at det er lurt å spre utgiftene litt utover, så vi slipper å kjøpe alt det dyre på slutten. Åsså håper jeg at det skal hjelpe meg med å forstå a det er en baby inni meg. Men ungen på snart 5 år er jo her hele tiden, så jeg får jo ikke sett på tingene som har kommet!

Back
Topp