Babyklær med på sykehuset

Mina Viela

Blir kjent med forumet
Har dere med klær til babyen på sykehuset?
Hos oss har de ikke bodyer men slike trøyer. Er det vanlig at folk tar med body og strømpebukse feks?

Ja vi tar med egne klær. Sist hadde vi også med egne klær, men lånte et par bodyer et par dager (var innlagt en uke) mens våre egne ble vaska :)

Har sikkert med et skift eller to selv (og hjemreiseklær), men blir nok å bruke sykehusets tøy mens vi er der. Det var i allefall det vi gjorde sist. Likte kjempegodt å ha mulighet til å bytte ved behov, samt tilgangen på flanelskluter og helsepledd :)

Blir nok litt av begge deler tenker jeg. Men må sjekke opp hvordan det er på sykehuset her.

Noen som har født på Tønsberg og vil dele litt erfaringer? [emoji4]

Kun til då vi skal heim. Sist var vi der i 5 dg, brukte bare sjukehusbodyer. Henta bare ny når det trengtes [emoji4]

Fikk ikke tilbud om sykehisklær sist, så tenker å bruke egne denne gang også :)

Skal ha med klær, men blir sikkert å bruke litt av sykehusets klær også. Men er så koselig å få brukt det man har kjøpt inn. Sist var babyen for stor til de minste klærne, så ble mest sykehusklær. Men denne gangen satser jeg på mindre baby, og å endelig få brukt småklærne fra sist ❤️

Brukte sykehusklær sist, likte de ikke. Trøye sak med knytning i ryggen og slags body-truse til. Så denne gangen har jeg med egne klær

Brukte sykehusklær første døgnet og så egne klær etter det. Lille gulpa endel fostervann og sånn, så var greit å ikke bruke eget tøy den førtse tiden :)

Sist brukte vi kun klær fra sjukehuset, men denne gangen vil eg ha med egne. Greit å slippe vasking av klær når man kommer hjem, men føler behovet for å ha mjuke, personlige klær på babyen denne gangen :)

Brukte sykehusklær sist, likte de ikke. Trøye sak med knytning i ryggen og slags body-truse til. Så denne gangen har jeg med egne klær
Trudde det var en slags standard body alle hadde? Her var det en heilt vanlig kvit body, veldig greit når det kom bek på bodyen så kunne vi bare hente en ny - og spare våre egne klær :)

Når jeg fikk sist ønsket de at vi brukte sykehuset sitt, slik at de private klærne ikke kom bort. Regner med å bruke sykehuset sitt denne gang og, men tar sikkert med noen bodyer :)

Tar med klær. Sist var klærne på sykehuset alt for store. Det samme med bleier, blir å ta med i minste str selv. Fikk ei lang og tynn ei forrige gang, og første morgenen våknet jeg til en bebis med bleien rundt anklene og en stor tisseflekk i senga:p

Vi hadde med egne!

Back
Topp