Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var så (u)heldige at vi fikk mye bomullsklær til førstemann som ble født i desember. Det ble dermed brukt veldig lite, og vi er heldige som kan bruke det nå i denne omgangenVi har og mye ull liggende, for kaldere dager
Hentesettet strikker jeg i en bomull/ull blanding, slik at det ikke er for varmt, men ikke for kaldt hvis vi går en kald vår i møte.
Hei! Jeg spurte om omtrent det samme i en annen termingruppe (da jeg var gravid forrige gang, men mistet), og der var svarene fra de fleste at "ull er gull". Det varmer når det er kaldt og tørker fortere enn bomull når det blir vått (av f.eks sikling).Jeg har to vinterbarn fra før og mest ull i nyfødtstørrelse, men hva beregner dere av klær i mai? Mest bomull, eller noe ull?![]()
Jeg har strikker i Lerke fra Dale Garn. Det er ganske tykt 22 m pr 10cm, men veldig godt å strikke i, etter min erfaring. Tror det finnes en tynnere variant ogsåHer går jeg også for hentesett i ull/bomullsblanding. Har du tips til godt blandingsgarn? Jeg har kun strikket med Cotton merino i ull/bomullsblanding![]()
Jeg har strikker i Lerke fra Dale Garn. Det er ganske tykt 22 m pr 10cm, men veldig godt å strikke i, etter min erfaring. Tror det finnes en tynnere variant også![]()
Jeg har strikker i Lerke fra Dale Garn. Det er ganske tykt 22 m pr 10cm, men veldig godt å strikke i, etter min erfaring. Tror det finnes en tynnere variant også![]()