Babyklær H&M

Syns hm sine er små i størrelsen og helt normale l bredden :) var hm bodyene som ble pakket først bort da de ble for små :p syns kvaliteten er bra og har holdt seg godt :)

Synes det varierer. Babyen min har så vidt begynt med 62 nå, men har fortsatt passende sommerpysjer i str.50. Andre klær i str. 50 fikk vi aldri brukt, siden vi nesten ikke fikk kneppet igjen dem. Jeg kommer i hvert fall til å gå en størrelse opp når jeg handler der igjen, for å være sikker på å ha noe som passer med én gang eller snart.

Liker hm klærne godt. Men merka meg at de var tynnere enn andre merker i stoffet. Og str 56 var like stort som 50 på kappahl f.eks
Så kjøp litt større størrelse :)

Synes bodyene kan være litt slaskete i ermene. Liker best kappahl og lindex

Har nok noen av de også
Håper det.
Er jo vanskelig å vite hvordan han er før han kommer men store søster er veldig slank, ligger nesten nederst på percentilen der på hva som er normalt så om han her blir lik er det greit å få klær i så normal str som mulig, vil jo ikke at det skal bli altfor stort heller

Passer ikke alltid formen så vanskelig å handle på nett. Går såfall direkte i butikk. Handler jeg på nett til mine barn og baby så går jeg til andre butikker som f.eks www.kidso.no. De fører kjente merker så jeg vet hva jeg får.

Syns de fort mista formen i vask

Back
Topp