Babyklær H&M

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hvordan er de? I forhold til passform, stoff og str?
Er godt kjent med babyklær fra name it, fixoni, kappahl osv, hvordan er klærne der i forhold til de?

Har forelsket meg i dette settet og vil kjøpe det i str 50
1471520423734.jpg

Vi hadde mye klær fra H&M til jenta vår og var fornøyd med det aller meste.. men ble kjøpt mest omslagsbodyer. Dette er 7-8 år siden da :joyful: Håper å kunne kjøpe noe smått derfra igjen snart!

Synes de generelt er litt små i størrelsen, men ingenting å si på kvaliteten, synes jeg :)

Små i str, men ellers har vi hvert fornøyd med babyklærne :)
Synes ofte klær fra HM blir fort slitt og mistet fasongen i vask, men babyklærne blir ikke brukt så lenge, så de holder fint :)

Godt å høre :)
Om de er litt små passer det perfekt, gjerne små barn i familien :D

Da blir det stor shopping på H&M :D

De er breie med korte i str. Får nesten ikke igjen bodyer fra hm i str 68 på sønnen min men alle andre passer fint. Han er en slank baby da. Storesøster som var ganske rund så passet klær derfra kjempe fint. Men bruker mest nameit selv

Klærne er fine, men synes generelt de er små i forhold til andre merker :-) Går ofte opp en størrelse når jeg kjøper på HM :-) Men fine klær, det er det!

De er breie med korte i str. Får nesten ikke igjen bodyer fra hm i str 68 på sønnen min men alle andre passer fint. Han er en slank baby da. Storesøster som var ganske rund så passet klær derfra kjempe fint. Men bruker mest nameit selv
De er vide i fasongen
Like vide som cubus?
Snuppa passet perfekt inn i name it sine og de er jo ganske smale igjen.
Vet jo ikke hvordan lillebror blir men vil jo ikke ha altfor vide klær heller

Har vært veldig fornøyd med h&m sine klær. Syns ikke de kan sammenlignes med Cubus sine.

Nameit ble fort altfor smalt for jenta mi, men h&m har jeg kunnet bruke i riktig str hele veien :)

Jeg syns hm er mye smalere enn Cubus, handler aldri på Cubus, men masse på hm.

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme erfaring har vi. Handler aldri på Cubus lengre siden alt er så vidt og stort, handler masse på hm, gjerne opp en str i forhold til kappahl og lindex. Synes hm sine er små og smale, mer som Name it egentlig.

Jeg og syns hm sitt er smått og smalt. Absolutt ikke som de uformelige cubusklærne. :)

Like vide som cubus?
Snuppa passet perfekt inn i name it sine og de er jo ganske smale igjen.
Vet jo ikke hvordan lillebror blir men vil jo ikke ha altfor vide klær heller
Den bodyen som er på bildet der er ikke like vid som mange av de andre bodyene til Hm. Vi har hatt den til en lang, slank gutt :)

Back
Topp