Babyklær <3

Rossinbolla

Elsker forumet
Jeg blir helt overveldet av alle søte små babyklær! :)
Hvor kjøper dere babyklær? Hva slags kvaliteter liker dere best?

Jeg har kjøpt mye forskjellig, og i ulike butikker. Prøver å velge ut myke gode stoffer, men syns blant annet at olabuksene for baby ofte er stive. Derfor har jeg ikke kjøpt så mange, heller valgt bomullsbukser i ulike tykkelser.

Liker nameit sine jeg ;) deilig stoff og fine passformer:)

Jeg kjøper litt forskjellig, men bare myke klær. Og mest mulig sparkebukser ol. Tiden der joggebukser og olabukser tas i bruk kommer tids nok den, og da er det ingen vei tilbake til de herlige myke sparkebuksene:)..

Jeg kjøper litt forskjellig, men bare myke klær. Og mest mulig sparkebukser ol. Tiden der joggebukser og olabukser tas i bruk kommer tids nok den, og da er det ingen vei tilbake til de herlige myke sparkebuksene:)..

Jeg syns ikke det er så lett å finne ålreite sparkebukser jeg. Har bare kjøpt et par stykker. Noen tips til hvor man kan få kjøpt det? :) Syns det er mer utvalg i jeans og andre bukser..

Har kjøpt det meste av klærne på junior barneklær og tante pose. Har masse skjønne klær fra emile et rose. Duse lekre babyklær i god kvalitet. Jeg har aldri og kommer ikke til å bruke olabukser på liten bebis. Her kommer det til å gå mye i sparkedresser/heldresser. Petit beatau,baby cotton, absorba, emile et rose er favorittene. :)

Har kjøpt det meste av klærne på junior barneklær og tante pose. Har masse skjønne klær fra emile et rose. Duse lekre babyklær i god kvalitet. Jeg har aldri og kommer ikke til å bruke olabukser på liten bebis. Her kommer det til å gå mye i sparkedresser/heldresser. Petit beatau,baby cotton, absorba, emile et rose er favorittene. :)

Takk for tipsene, skal sjekke det ut :)
Jeg har kjøpt et par olabukser, men de er veldig myke. Skjønner ikke helt hva man skal med stive slim fit bukser til baby! Da går det mer på mote enn komfort - ikke helt riktig syns jeg men.. Hver sin smak.
Det viktigste må være at babyen har det behagelig :)

Takk for tipsene, skal sjekke det ut :)
Jeg har kjøpt et par olabukser, men de er veldig myke. Skjønner ikke helt hva man skal med stive slim fit bukser til baby! Da går det mer på mote enn komfort - ikke helt riktig syns jeg men.. Hver sin smak.
Det viktigste må være at babyen har det behagelig :)
Nei, der sier du noe! Like teit som bikini str 6 mnd spør du meg. Babyer skal ha myke og komfortable klær:-) Joha har også myke sparkebukser og matchende bodyer:)

Mange fine bomullsbukser som ligner på jeans.. Synes det er litt søtt jeg :) Ellers digger jeg jenteklær i alternative farger... Blir uansett mye rosa/lilla... Og så strikker min kjære Mamma noen fantastiske plagg!

Kjøpte mye i USA for en slikk og ingenting!

Har kjøpt babyklær fra name it, kappahl, h&m, polarn o pyret, babyshop...

Babyklær skal være myke og komfortable :)

Jeg syns ikke det er så lett å finne ålreite sparkebukser jeg. Har bare kjøpt et par stykker. Noen tips til hvor man kan få kjøpt det? :) Syns det er mer utvalg i jeans og andre bukser..

Jeg har alltid handlet mye rundt omkring på nettet :) men gode sparkebukser selges helst på litt dyrere butikker, som babyshop, barnas hus, MeMini osv.. :) har funnet litt på type H&M, Lindex, Kappahl ol., men ikke så alt for mye.. :)

Mange fine bomullsbukser som ligner på jeans.. Synes det er litt søtt jeg :) Ellers digger jeg jenteklær i alternative farger... Blir uansett mye rosa/lilla... Og så strikker min kjære Mamma noen fantastiske plagg!

Kjøpte mye i USA for en slikk og ingenting!

Hjemmestrikket er jo bare herlig :) Jeg er også heldig og har en mor som både strikker og hekler! Selv har jeg også kommet litt igang, man må jo bare prøve seg fram litt :)

Du sier du har handlet i USA, kanskje du veit om noen kjekke nettsider derfra? :)
Morsomt å ha noe som ikke alle andre har!

har kjøpt sparkebukser på name it og babyshop jeg :)

Name it klær liker jeg best, myke bodyer og fine klær ellers :-)

Har mye fra Lindex, POP, H&M, Reflex og Nameit. Likte ikke passformen på Cubus-klærne til forrigemann, de ble for vide til den vesle babyen min... Av ull likte jeg godt Joha, Reflex, Nøstebarn, og Janus.
Janus er veldig store i størrelsen, men så lenge man er obs på det og f.eks bruker str 60 i en Janus-body når babyen bruker 68/74 i resten, så går det greit...

Name it har jeg blitt veldig glad i :) En butikk jeg ikke likte før jeg ble gravid :P ( kjøpe gaver å slikt )

Back
Topp