Babykino

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Jeg skal på babykino på onsdag,, men så lurer jeg på et par ting.
Filmen vises i den største salen, så det er over 230 plasser.
Hvor lønner det seg å sitte, og hadde dere babyen bare i bilstolen, eller i vogna? For hvis jeg skal sitte mist oppi der, så får jeg ikke med meg vogna opp. Eller hadde dere babyen rett og slett i armene?

Ååh, jeg vurderer også å teste ut babykino på onsdag!!
Jeg lurer på hvordan lyden er!? Ikke så høy som på vanlig kino vel?;)

Jeg var mye på babykino med førstemann. Var alltid stor sal og relativt få folk, så jeg satt meg bare på en rad alene (dvs sammen med de jeg gikk med). Det var lov å ha med vognbag, men ikke hjulene pga brannvern. Bagen fikk plass på gulvet mellom setene så det var perfekt.

Ingenting er stress på babykino. Det er litt skrik og det er litt småprat og folk går inn og ut. Deilig :)

I Ski, der jeg bodde før og derfor gikk på babykino, var det veldig kjekt fordi det kom alltid noen å tok bestillinger på kaffe og baguetter. Så fikk vi servert dette i kinosalen. Digg :)

Jeg var mye på babykino med førstemann. Var alltid stor sal og relativt få folk, så jeg satt meg bare på en rad alene (dvs sammen med de jeg gikk med). Det var lov å ha med vognbag, men ikke hjulene pga brannvern. Bagen fikk plass på gulvet mellom setene så det var perfekt.

Ingenting er stress på babykino. Det er litt skrik og det er litt småprat og folk går inn og ut. Deilig :)

I Ski, der jeg bodde før og derfor gikk på babykino, var det veldig kjekt fordi det kom alltid noen å tok bestillinger på kaffe og baguetter. Så fikk vi servert dette i kinosalen. Digg :)
Ok, så kjekt. Ble plutselig så usikker på hvordan ting skulle gjøres :P spent på hvordan de gjør ting på Lillestrøm :)
Åja, er du fra ski og? Eller, jeg er fra Langhus da, men det er jo rett ved :P

Når jeg var på kino med Felix tok jeg hele vogna med inn, var den største salen. Midt i salen er det ekstra stor gulvplass pga rullestolbrukere, så vi satt oss der :) Da trilla jeg vogna fram og tilbake ved behov :)
Da hadde også de litt større babyene mulighet til å kravle litt på gulvet :)
Det var litt lysere enn vanlig, så amminga gikk bra uten noe griserier og lyden var visstnok lavere, uten at jeg tror det, men... Veldig deilig og avslappende stemning :) og hyggelige priser og mammaer :)

Vi skal på Baby Kino på tirsdag. Tante bor rett over kino så hun vil passe på vogn og vi tar gutten og mat med oss ned. På Ringen kino er det liten sal for Baby Kino og vi kjøpte billeter for sånn dobbel sete på toppen så har vi god plass.

Ok, så kjekt. Ble plutselig så usikker på hvordan ting skulle gjøres :P spent på hvordan de gjør ting på Lillestrøm :)
Åja, er du fra ski og? Eller, jeg er fra Langhus da, men det er jo rett ved :P
Nei, jeg er fra Oslo og Asker (vokst opp begge steder) men bodde tre år i Ski for noen år siden :)
Er nok litt forskjellig ja, men du får i hvert fall med deg bagen inn. Synes det var deilig å legge fra meg babyen der innimellom :)

Kjempekjekt på babykino og det er no det passer best for oss og gå!

Såg de skulle sende hobitten. Synes det er en litt lang film for meg å gidde med jr med. Dropper den! ;)

Husker sist permisjon såg vi mamma Mia, kjempekoselig :)

Skriv gjerne hvordan det var på Lillestrøm når du har vært der :) jeg har nemlig tenkt meg dit etter nyttår :)

Back
Topp