Babykino

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva tenker du om det?Noe du skal ta minien med på?:) Er det evt. for tidlig?

Bergenkino har fast hver tirs kl.12.00 ser jeg;) Nå er det flåklypa som går, så kommer det ny 26nov:D
Virker i grunn greit, da man får 2 seter hver,lys på i salen,dempet lyd, man kan bevege seg rundt etc.

Jeg tenker du kan prøve og så heller gå tidlig om småen ikke er fornøyd.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg var en gang med eldste - i Bergen, jeg likte det ikke så godt, syns det var høy lyd selv om den var dempet, har jo aldri så høyt på her hjemme.. Men er jo bare å prøve og se hva du synes :) Jeg ville gått mens babyen ennå er så liten at den sover, alt for mange inntrykk for en våken baby + når de blir mer flyttbare er det ikke så avslappende ;)

Var tenkt å prøve ja :) gleder meg veldig til hobbiten kjem, så håper den kjem på babykino og :)

Hva tenker du om det?Noe du skal ta minien med på?:) Er det evt. for tidlig?

Bergenkino har fast hver tirs kl.12.00 ser jeg;) Nå er det flåklypa som går, så kommer det ny 26nov:D
Virker i grunn greit, da man får 2 seter hver,lys på i salen,dempet lyd, man kan bevege seg rundt etc.
Finnes det noen oversikt over hvilke filmer som kommer på babykino og når?:-) har lyst å se carrie :-D

Kjempe tiltak som vi brukte masse i forrige barseltid. Her var lyden flott og lyset passet dempet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Den kunne jeg tenke meg å se også :D Dro aldri på babykino med storesøster, hun sov aldri så det hadde ikke vært så lett :p

Jeg vet ikke om du så når han var på senkveld?Han er jo bare helskjønn;)Kjæresten hans satt i salen, så forelska vettu:p Du bor jo i Bergen,vi får se den sammen;):D

Jeg vet ikke om du så når han var på senkveld?Han er jo bare helskjønn;)Kjæresten hans satt i salen, så forelska vettu:p Du bor jo i Bergen,vi får se den sammen;):D
Nei, jeg fikk ikke med meg senkveld, men så en dokumentar om han for litt siden. Kan det ha vært i vår eller i fjor høst? Så du den? Jeg er med på kino, jeg :D

Har de micro der? Tenker på oppvarmingen av melk for de som gir flaske :)

Oi, det var et godt spm. Jeg vet ikke faktisk...gir bare pupp selv så var liksom ikke noe jeg så etter heller:)
Det syns jeg de burde hatt!! Noen som vet!??

Barselgruppa vår tenker å dra til uka kanskje eller i løpet av neste treffene.
Aldri vært med på det før.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp