Babykino

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Er det noen av dere som har prøvd, eller har tenkt å prøve babykino? Det høres jo litt gøy ut da. Man disponerer to seter, og det er lov å ta med bærebaggen inn. Nabosalen er satt av til barnevogner. Det er til og med mulighet for varming av mat, for den som skulle trenge det. [:)] Stellerom er det selvfølgelig også. Er bare en film i uka her da.

ORIGINAL: Linn1982

Vi skal prøve det, men IKKE før jeg er kvitt den forbaskandes kolikken! He he, skriking i 1 time er liten vits på kino!
Har hørt masse positivt om det av folk som har vært på det! [:D]

Så bra da! Tror jeg må prøve det. [:)] Filmene går klokka ett, og det passer i grunnen veldig bra i forhold til soving og spising. [:)]

slike fasciliteter har vi nok ikke på denne kanten av landet[:D][:D]

Herlig! De har babykino i Sandefjord hver onsdag! Da skal jeg nok snart våge meg avgårde! Jobber jo i barnehage i Sandefjord også, så da kan vi jo ta en tur innom å hilse på mens vi er i farta!

hvilke filmer viser de på babykino da?

De viser nye filmer som går nå, men bare en film i uka her i byen i hvertfall. Nå er det den nye Bean-filmen som går. [:)] Kriteriet for å ha med barn på babykino, er at de ikke er så store at de følger med på filmen. [;)][:)]

ORIGINAL: fanitulla

men... om man har to barn... må man skaffe barnevakt til den største da???
har ikke det problemet, men må jo spørre[;)]
vi skal på bebi-kino hvis det kommer en film jeg virkelig vil se... hvis ikke så er det helt greit å se film hjemme... man har noen fordeler med det... som f.eks. pauseknapp[;)]

hehe, ja det er noen fordeler med å se hjemme. Men jeg er kinofan jeg da, så det hadde vært gøy å prøve. [:)] Om man har barn som er så store at de følger med på filmen, så kan de ikke være med nei.

hehe, tror jeg hadde hatt stoooore svetteringer under armene på vei ut fra den kinoen jeg...
hadde vært livredd for at hun skulle hyyyyle! [:o] [:)]

Nå har jeg sjekket hvilken film som går på babykino i Stavanger, og det er "Wild Hogs" kl 12.30. Har sett traileren, den ser ganske morsom, en gjeng karer på motorsykkeltur, John Travolta er med bl. a.

Er veldig spent på hva Solveig vil syns om dette, men jeg er fristet til å prøve en tur i morgen. Så kan jeg komme inn her på forumet og avlegge rapport etterpå!

ORIGINAL: Heather

Nå har jeg sjekket hvilken film som går på babykino i Stavanger, og det er "Wild Hogs" kl 12.30. Har sett traileren, den ser ganske morsom, en gjeng karer på motorsykkeltur, John Travolta er med bl. a.

Er veldig spent på hva Solveig vil syns om dette, men jeg er fristet til å prøve en tur i morgen. Så kan jeg komme inn her på forumet og avlegge rapport etterpå!

Ja, det må du gjøre! [:D] Jeg tror den filmen gikk forrige uke her i byen. Det er jo sikkert mange babyer som skriker innimellom, så da blir man ikke såå stresset når sin egen gråter. [;)] Jeg skal prøve det jeg også, men kjekt å høre dine erfaringer først. [;)][:D]

Back
Topp