Babykino - Ringen Kino, Oslo?

Maryhen

Glad i forumet
Noen som kunne tenke seg å bli med på det en gang? Tenkte å dra med meg gubben, men den filmen som går den kommende uka er på norsk = ikke spennende for gubben som (enda) ikke er god nok i norsk enda.. [8D]

Jeg kunne egentlig tenkt meg å dra i mårra allerede.[8|][8D] Upperdog er filmen, og klokkeslettet er 13. Om jeg har skjønt det riktig så er det barnebillett for alle på det tidspunktet og spedbarn er gratis. [:)]

Evt en dag i helga eller en annen dag. Anyone? [:)]

Edit: Link! http://www.oslokino.no/babykino/

Hei! Jeg tror faktisk jeg skal se den imorgen, men jeg trodde den gikk 12.30?

Må dobbelsjekke tisdpunktet, men du må gjerne se den sammen med oss [:D]

Jo, det går visst 12.30 [:)] Regner med vi (eller jeg, er ikke helt sikker på om avtalen er helt i boks [8D]) er der sikkert rett over 12. Send meg gjerne mob. nr ditt på pm, så kan jeg si fra om vi er veldig treige eller om det skulle komme noe i veien [:)]

ORIGINAL: Rosaka

Hei! Jeg tror faktisk jeg skal se den imorgen, men jeg trodde den gikk 12.30?

Må dobbelsjekke tisdpunktet, men du må gjerne se den sammen med oss [:D]

Du har selvfølgelig rett ang tidspunktet.. [8|][8D] Jeg blingsa og så på lørdagsklokkeslettet.. [;)]

Jeg har kjempelyst, egentlig! Jeg stikker innom der på formiddagen i morgen og ser om det er billett igjen til meg (noe jeg regner med det er [8D]). "Vi" er det deg og mini eller er det flere av dere? [:)]

"vi" inkluderer en mamma og baby til, og muuuligens pappaen/hennes samboer også [:)]
Jeg tror de fortsatt er med, men jeg kan jo komme uansett [:D]

Den er grei!

Fikk PM'en din, så; Vi sees litt over 12. [:)]

Back
Topp