Babyjorunal

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Noen som har tenkt å kjøpe bok der man fyller ut ting fra graviditeten / barnets første tid? :) Noen som kanskje allerede har kjøpt og vil anbefale noen?

Jeg dropper disse greiene. Synes det blir så dillete. Har heller vært flink til å lage fotobøker. Med første lagde vi en fotobok bare på de tre første mnd som vi fylte med bilder, tekst, milepæler og minner. Dette har vi fortsatt med, og nå blir det mye sitater, utsagn og andre morsomme ting i tillegg til kilder.

Ja, må nesten det, men har slurvet mye med første sin og. Det har liksom aldri blitt gjort ordentlig.

Jeg kan enda sitte å se i den boken mamma lagde til meg. Koselig å se tilbake på:)

Jeg dropper disse greiene. Synes det blir så dillete. Har heller vært flink til å lage fotobøker. Med første lagde vi en fotobok bare på de tre første mnd som vi fylte med bilder, tekst, milepæler og minner. Dette har vi fortsatt med, og nå blir det mye sitater, utsagn og andre morsomme ting i tillegg til kilder.

Jeg kjennet meg selv og vet at jeg kanskje hadde startet på en babyjournal men så hadde det bare dabbet av. Men likte ideen om fotobok. Kommer til å bli knipset mange bilder uansett, og jeg husket selv jeg synes det var så kjekt å sitte å bla i album når jeg var lita. Takk for tips!

Hadde "snart mamma" med første og "gravid" denne gangen, syns det er gøy å se tilbake på[emoji4]

Jeg skal bestille "din historie" fra alfabetdyr. Hørt mye bra om den og nå har det kommet en oppgradering av boken :-)

Back
Topp