Babyjogger CityElite

JellyBean28

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg er førstegangsfødende og har termin i august og tenker derfor veldig på hvilken vogn vi skal kjøpe.
Vi hadde vel egentlig bestemt oss for Babyjogger CityElite, da den virker lett å trille og enkel å få med seg opp og ned trapper og inn i bilen.

men så har jeg begynt å bli litt usikker igjen og flere tanker har streifet meg. "Er bagdelen til vognen stor nok?" "Er det negativt at sportsdelen er vendt fra meg?" "Er den stabil med tanke på at det er en trehjuling?"

Er det noen som har erfaringer med denne vognen de kan dele med meg? :)

Jeg er førstegangsfødende og har termin i august og tenker derfor veldig på hvilken vogn vi skal kjøpe.
Vi hadde vel egentlig bestemt oss for Babyjogger CityElite, da den virker lett å trille og enkel å få med seg opp og ned trapper og inn i bilen.

men så har jeg begynt å bli litt usikker igjen og flere tanker har streifet meg. "Er bagdelen til vognen stor nok?" "Er det negativt at sportsdelen er vendt fra meg?" "Er den stabil med tanke på at det er en trehjuling?"

Er det noen som har erfaringer med denne vognen de kan dele med meg? :)

Bag delen er stor men kanskje ikke like stor som mange andre desverre. De fleste jeg kjenner bytter it vogna når de må over til sportsdelen, er ikke noe særlig å ha ungen vendt fra seg når de er så små... Ville nok heller gått for bugaboo buffalo eller lignende ;)

Bag delen er stor men kanskje ikke like stor som mange andre desverre. De fleste jeg kjenner bytter it vogna når de må over til sportsdelen, er ikke noe særlig å ha ungen vendt fra seg når de er så små... Ville nok heller gått for bugaboo buffalo eller lignende ;)

Tusen takk for svar :) vi skal undersøke litt mer og se på vognen du nevner. Blir nok en tur ut å kikke litt til mot helgen tenker jeg ;)

Jeg likte ikke sportsdelen. Den er veldig stor, for stor for de minste barna. Hun drukna helt i den, ikke snakk om at hun fikk noe bruk for bøyla. Den er jo både for høyt opp og for langt frem. Og så er den veldig bakoverlent, og f
bakhjula er så breie! De krasjer i butikkhyller og kommer ikke gjennom smale hyller.

Den er iallefall stødig! Lages av et firma som lager rullestoler osv ;-)
Så de er opptatt av at det skal være stødig.

Jeg begynte ikke å bruke sportsdelen før hun var omtrent året, da syntes jeg det var greit å ha henne fra meg. Det er jo gode luker på den, så helt avskjært er dere jo ikke. Bagdel brukte jeg ikke siden vi hadde emmaljunga.

Vi er fornøyd med bagdelen (har ikke tatt i bruk sportsdelen enda). Vår kar er 5mnd og ganske stor. Enig at det er litt tullete at sportsdelen er vendt andre vei...

Veldig fornøyd med vår - veldig lett å frakte/brette sammen :)

Tenkte ikke så mye på at sportsdelen er vendt fra meg når vi kjøpte - i bæreselen er han så opptatt av å se på alt annet, tipper det blir likt når vi går over fra bag

Back
Topp