Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, ja det kan nok godt hende. Det blir nok noen turer til spania i årene fremover da vi har hus der, og der er det mest brostein så da er den kanskje ikke så godHar den ikke, men fikk høre fra en dame som jobbet på babyshop at det var mange som synes den var vond å trille pga de veldig små og lette hjulene![]()
Er ikke sikkert det er den beste da neiÅja, ja det kan nok godt hende. Det blir nok noen turer til spania i årene fremover da vi har hus der, og der er det mest brostein så da er den kanskje ikke så god![]()
Får undersøke det litt nærmere tenker jeg, og dra å se de live, da er det nok litt enklereEr ikke sikkert det er den beste da nei![]()
Lykke til! Har nettopp vært gjennom samme jakt selv og endte opp med GB Qbit+, er veldig fornøyd med denFår undersøke det litt nærmere tenker jeg, og dra å se de live, da er det nok litt enklere![]()
TakkLykke til! Har nettopp vært gjennom samme jakt selv og endte opp med GB Qbit+, er veldig fornøyd med den![]()
Ja, da er det vel bare jojoen som faktisk har sånn sertifikat på at den er godkjent som håndbaggasje hvis jeg har forstått det riktigTakkHmm, den har jeg ikke hørt om en gang, så den må jeg sjekke ut
Vil helst ha en man kan ta med som håndbagasje på fly da, tenker det er veldig praktisk
![]()
Ja babyjoggeren også blir liten nok i følge målene iallefallJa, da er det vel bare jojoen som faktisk har sånn sertifikat på at den er godkjent som håndbaggasje hvis jeg har forstått det riktigQbit +en blir liten nok hvis man tar av hjulene, men er ikke godkjent
![]()
Tror mange flyselskaper slår seg vrange uten det sertifikatet, men jeg har aldri prøvd altsåJa babyjoggeren også blir liten nok i følge målene iallefallUansett greit med en liten trille så man slipper styret med prampack osv
![]()
Er det også noe altså? Ikke sant, vi har babyjogger city elite, men den er litt for stor til p drakse med seg på sånne turerTror mange flyselskaper slår seg vrange uten det sertifikatet, men jeg har aldri prøvd altsåveldig deilig med en sånn liten trille. Den har vært super å ha på ferie i båten i sommer
![]()
Åå så bra! Setter den seg fast på brostein eller gikk det fint?Vi har den, kjempefornøyd. Trilla den på asfalt, strand, brostein osv, blir jo ikke det samme som lufthjul, men gikk helt greitGår som håndbagasje på fly uten problem. Vi valgte den over babyen fordi babyjogger varer lenger mtp vekt. Når en først skal ha ei trille er det veldig kjekt at den kan brukes mange år fram i tid.
Er det også noe altså? Ikke sant, vi har babyjogger city elite, men den er litt for stor til p drakse med seg på sånne turer
Veldig fornøyde med den altså! Vi hadde ikke bagen, da vi har en emmaljunga med både bag og sportsdel, så den brukte vi i starten og bytta til sportsdelen når han var rundt 8 mnd, men den blir med som sovevogn i bhgOff topic, men er dere fornøyde med city elite? Hadde dere bagen? Og hvordan var overgangen med hensyn til kjøreretning?![]()
Ja, jeg ble fortalt det i butikken, men ser andre har andre erfaringer så det er jo veldig braEr det også noe altså? Ikke sant, vi har babyjogger city elite, men den er litt for stor til p drakse med seg på sånne turer
Åå så bra! Setter den seg fast på brostein eller gikk det fint?Ja det så jeg, greit å kunne ha med selv om barna etterhvert blir store
Er akkurat det jeg tenker når man først skal bry seg
![]()
Så bra! Da heller vi nok mest mot den jaVi har city Tour og veldig fornøyd med den. Det stod mellom den og yoyo, og er veldig glad for valget jeg tok og endte opp med city tour. Fikk den med som håndbagasje på flyet, det var virkelig ingen problem. I tillegg syns jeg den er god å trille [emoji4]
Ja ser ut som det har gått greit å fått den med segJa, jeg ble fortalt det i butikken, men ser andre har andre erfaringer så det er jo veldig brakanskje de begynner å bli mer vant til at trillene er så små nå
![]()