Elledille Ønsker nr. 3 7 Jun 2016 #1 Er det noen her som har/har hatt denne vogna (til ett barn), og som vil dele evt. positive eller negative sider ved den?
Er det noen her som har/har hatt denne vogna (til ett barn), og som vil dele evt. positive eller negative sider ved den?
Kizy Elsker forumet Desemberskattene 2014 7 Jun 2016 #2 http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1828938/
Kizy Elsker forumet Desemberskattene 2014 7 Jun 2016 #3 Elledille skrev: Er det noen her som har/har hatt denne vogna (til ett barn), og som vil dele evt. positive eller negative sider ved den? Klikk for å utvide … Har svart på flere spørsmål om den i tråden ovenfor. Har du flere spørsmål så er det bare å spøre. Men husk og QUOTE meg, slik at jeg får det med meg
Elledille skrev: Er det noen her som har/har hatt denne vogna (til ett barn), og som vil dele evt. positive eller negative sider ved den? Klikk for å utvide … Har svart på flere spørsmål om den i tråden ovenfor. Har du flere spørsmål så er det bare å spøre. Men husk og QUOTE meg, slik at jeg får det med meg