Babyjogger city premier

smiiil92

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Noen med erfaringer? Vi vurderte egentlig city elite, men denne kan jo man snu sittedelen på!

Ønsker ellers tips om vogner som har:
- liten og nett når en slår den sammen (liten gang i leilighet, så greitt den ikke er så stor oppslått også!)
- vendbar sittedel (har du god erfaring m/en uten kom gjerne me den og!)
- duovogn

Jeg har ingen erfaring med disse, men det ser ut som om Premier har mye mindre fremhjul enn Elite. Jeg har GT i dag, og tenker å oppgradere til Elite til neste baby, og da er det hjulene og liggestilling som appellerer til meg [emoji4] Ser absolutt fordelen med å kunne snu sittedelen, men jeg føler at gode hjul er viktigere. Rett meg om jeg tar feil! GT med småen fremover funket i grunn veldig fint for oss, hun var nysgjerrig og fikk sett mye mer. Så er det jo vindu i kalesjen sånn at du kan se barnet og barnet kan se deg [emoji4]

Har premier - kunne ikke vært mer fornøyd! For meg er det en selvfølge å ha barnet vendt mot meg. Språk, trygghet og ikke minst samspill er viktige stikkord her.

Vognen er veldig god og trille, stødig men likevel smidig. God demping og lillemor sover gjerne 4 timer i strekk i den (8 mnd)

Hadde britax smile 2 tidligere, grei den - men kan ikke sammenlignes med premier. Syns det er stor kvalitetsforskjell. Smile er dog også vendbar, liten og smidig. Men blir mye større sammenlagt enn premier

Har kjøpt en brukt city versa (forgjengeren til premier). Har ikke fått brukt den så mye enda da vi kjøpte den for to uker siden, men er foreløpig veldig fornøyd. God plass til min gjennomsnittlig store 2,5 åring som hadde hodet i kanten på emmaljunga city cross. Lett å legge samme og lett tilgang på romslig kurv under.

Takk for tilbakemeldinger :) står mellom bugaboo buffalo og city premier nå ;-D må sta å testkjøre litt!

Har premier - kunne ikke vært mer fornøyd! For meg er det en selvfølge å ha barnet vendt mot meg. Språk, trygghet og ikke minst samspill er viktige stikkord her.

Vognen er veldig god og trille, stødig men likevel smidig. God demping og lillemor sover gjerne 4 timer i strekk i den (8 mnd)

Hei! Er det full liggestilling på denne vogna? Ser det var en stund siden du skrev dette men kom opp ved søk :)

Back
Topp