Babyjogger city premier 2016

Elledille

Ønsker nr. 3
Jeg har veldig lyst å kjøpe denne sportsvogna til mini. Syns den ser så fin ut, med vendbar sittedel, 4 hjul, stor kurv under osv. Men det er en ganske ny vogn, og den selges ikke på barnbutikken her, så jeg har ikke fått sett eller sjekket den.
Har noen erfaring med vogna?

Ingen erfaring, men leser at de som har prøvd den sier at den er veldig lik baby jogger city select. De 3 største forskjellene er:
1: kun til et barn
2: letter å klappe sammen. Krever bare en hånd, kontra to på selecten
3: kan klappes sammen med setet på.
Ellers skal den føles lik ut ved trilling, samme type setet, osv.

Jeg kjøpte vogna, så kan jo kommentere litt selv
Jeg liker vogna godt, i hvert fall det aller meste ved den.

Jeg er ikke fornøyd med kalesjen. Den er ikke i spenn når den er oppslått, og vil liksom ikke holde seg helt oppslått av seg selv - i hvertfall ikke når vogna er i liggeposisjon,msom jeg har testet den i (mini er kun 4,5 mndr, men har straks vokst ut av vognbagen). Jeg var og sjekket vogna i butikk pgså, og der var kalesjen noe bedre enn min, så jeg har klaget på dette.
Jeg syns også vogna humper litt på flatt gulv, og det skal vel ikke nye vogner gjøre? Det virker som om det er noen ujevnheter i hjulene, men ikke nok til at jeg kan se det - bare kjenne det når jeg triller.

Jeg kjøpte vogna på nett, og har sendt inn klage på både kalesje og hjul, men har til gode å få svar på klagen på hjulene.
I ettertid skulle jeg ønske jeg hadde kjøpt vogna i butikk, da jeg føler det er enklere å få hjelp enn min foreløpige erfaring med Mimmis.....

Jeg håper jeg får nye deler, eller får hevet kjøpet slik at jeg heller kan kjøpe en i butikk, for jeg liker vogna godt, men vil ikke betale 6-7000 for en sportsvogn som ikke fungerer som den burde.

Jeg har ikke den selv. Men jobber på Barnas hus og vi har den inne der. Synes den er helt genial og ønsker meg den selv :)

Ja, jeg var på barnas hus og sjekket hvordan kalesjen var der før jeg klaget.
Etter mye om og men får jeg nå returnere vogna. Ikke umulig jeg drar i butikk og kjøper en ny når d har kreditert meg, for vogna er kjempefin og god å trille - hvis den fungerer som den skal :)
Litt lettere å forholde seg til en fysisk butikk dersom ikke alt er som det skal også.

Hvordan er sportsdelen i forhold til City elite? Jeg liker City elite godt, men syntes barnet sitter litt dypt i den og får dårlig oversikt med mindre barnet holder seg fast i stanga foran og lener seg frem og får da ikke noe støtte til ryggen.

Jeg syntes sportsdelen til City premier ser litt nettere ut, men vet ikke om det stemmer.

Gammel tråd , men håper dere kanskje har erfaring nå fra vogna :-) vet dere om det er mulig å bytte hjulene til city elite hjul? Syntes de kjentes så harde ut..

Back
Topp