Jeg kjøpte vogna, så kan jo kommentere litt selv
Jeg liker vogna godt, i hvert fall det aller meste ved den.
Jeg er ikke fornøyd med kalesjen. Den er ikke i spenn når den er oppslått, og vil liksom ikke holde seg helt oppslått av seg selv - i hvertfall ikke når vogna er i liggeposisjon,msom jeg har testet den i (mini er kun 4,5 mndr, men har straks vokst ut av vognbagen). Jeg var og sjekket vogna i butikk pgså, og der var kalesjen noe bedre enn min, så jeg har klaget på dette.
Jeg syns også vogna humper litt på flatt gulv, og det skal vel ikke nye vogner gjøre? Det virker som om det er noen ujevnheter i hjulene, men ikke nok til at jeg kan se det - bare kjenne det når jeg triller.
Jeg kjøpte vogna på nett, og har sendt inn klage på både kalesje og hjul, men har til gode å få svar på klagen på hjulene.
I ettertid skulle jeg ønske jeg hadde kjøpt vogna i butikk, da jeg føler det er enklere å få hjelp enn min foreløpige erfaring med Mimmis.....
Jeg håper jeg får nye deler, eller får hevet kjøpet slik at jeg heller kan kjøpe en i butikk, for jeg liker vogna godt, men vil ikke betale 6-7000 for en sportsvogn som ikke fungerer som den burde.