Babyjogger city elite

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Hei!
Noen som har erfaring med den vognen, med
Babybagdel også? Har til nå kun hatt øyene for bugaboo fox, men vi bor ikke i sentrum og vil gå endel tur i ulendt terreng, så har kommet litt frem til at bugaboo fox er mer en byvogn. Og den koster 13k i motsetning til babyjogger som er rundt 3-5k. Vi har fått muligheten til å låne bagdelen til den, så da vil vi jo spare litt der.

Noen som har erfaring?
 
Vi har den og er kjempe fornøyd. Hatt den siden 2016 og skal bruke den til nr 3 som er ventet nå :) Brukt mye, både i terreng og på asfalt
 
Liker vår kjempegodt! Brukt til to barn så langt :)
 
Vi har City Summit, joggevognversjonen av Elite. Har ikke prøvd den med bag enda men har vært superfornøyd i terreng. Ulempen når det er bag på har jeg hørt er at det høye tyngdepunktet gjør at vogna lettere kan tippe. Ser for meg at dette spesielt kan skje i ulendt terreng.
 
Beste vogna man får når det kommer til trillekomfort! Helt fantastisk. Tar også kjempeliten plass sammenslått. Eneste minuset er at jeg selv syntes det var for tidlig å ha barnet snudd vekk fra meg fra 6 måneder, så vi kjøpte en annen vogn i tillegg når vi byttet til sportsdel. Men fra 10 måneders alder brukte vi stort sett kun city elite vogna :)
 
Baby jogger premier er fin hvis man vil ha barnet mot seg :)
 
Sniker. Synes bagdelen er forferdelig. Kort kalesje, kortere bagdel og den blir veldig høy. Synes vogna kunne bli litt ustø, hvertfall når det er litt ulendt.

Sportsdelen ble ofte valgt bort også, og barnet ønsker ofte å sitte vendt mot oss, som du ikke kan med vogna. Etterhvert vil barna sitte mer oppreist og det får man ikke til, kanskje med sånn ekstra stang du monterer bak.

Veldig fin ekstra vogn, som vi har brukt til soving i bhg da den er veldig lang i ryggen.
 
Hei!
Noen som har erfaring med den vognen, med
Babybagdel også? Har til nå kun hatt øyene for bugaboo fox, men vi bor ikke i sentrum og vil gå endel tur i ulendt terreng, så har kommet litt frem til at bugaboo fox er mer en byvogn. Og den koster 13k i motsetning til babyjogger som er rundt 3-5k. Vi har fått muligheten til å låne bagdelen til den, så da vil vi jo spare litt der.

Noen som har erfaring?

Veldig fornøyd! Utrolig god og trille. Har brukt den på mye humpete grusvei og har ikkje følt at den er ustabil. At barnet sitt venter vekk fra 6 måneder ser eg ikkje som noe problem. Mitt barn var mest opptatt av og se omgivelser enn å glo på meg hele tiden, så det gikk veldig fint. I tillegg kan du ha åpen «kikke luke» i solskjermen så du ser barnet hele tiden.
 
Jeg har hatt sportsdelen til to barn, bag til ett. Likte bagen godt jeg ,syns den var både lun og romslig, og med sen-høst barn var det fint å kunne skalke lukene nesten helt igjen. Den kan nok oppleves som litt ustø ,men ikke når man triller.
 
Back
Topp