Babyjogger City elite

Knerten3

Glad i forumet
Er det ei vogn som ligner på denne? Likte så utrolig godt at bagen var så høy! Siden vi begge er høye. Men kjipt at den ikke ikke kan snus begge veier, særlig sportsdel.
Også ble jeg helt satt ut av hvor liten bagen er på mange av vognene ! Umulig å få plass til en vinterpose jo. Og m maibaby og pose når baby er 6-7 md er d viktig m stor nok bag.
 
Bob revolution er super, men kan ikke snu sportsdel der heller :) Men veldig god vogn med god demping :) De fleste bytter til sportsdel ved 5/6mnd :) Hvis du vil ha noe som varer lengre med bag, kan du søke på danskevogn, de har svære bagger :) Tror kos med kidsa (kos med kaos) fører disse :)
 
Stokke Trailz. Den ligner ikke da, men har veldig høy både bagdel og sportsdel, jeg trodde den var den vognen som har høyest bag/sportsdel. Sportsdelen kan snus begge veier.
 
Stokke Trailz. Den ligner ikke da, men har veldig høy både bagdel og sportsdel, jeg trodde den var den vognen som har høyest bag/sportsdel. Sportsdelen kan snus begge veier.
Ja vi hadde denne sist (og skal ha den nå og), den høyeste jeg har vært borti og veldig romslig liggedel
 
Bagdelen til Stokke er stor og romslig. Vokste ikke ut av den slik mange andre gjorde med sine vogner.
 
Jeg syntes det er helt nødvendig å kunne snu sportsdelen også mot meg, når snart 3 åringen sitter i vogn nå er det mot meg enda, han maser ikke om å sitte andre veien, men det er utrolig mye koseligere å kunne snakke med han enn å ikke høre hva han sier. Så vi har Emmaljunga Mondial De luxe og Babyjogger city premier, kommer til å bruke disse videre :)

Ser ut som baggen til den vogna er ganske høy
Vis vedlegget 281393
Vis vedlegget 281394
 
Jeg ville ikke anbefale City elite som hovedvogn med sittedelen. Den er liten og trang og vanskelig å bruke med vinterpose om man skal bruke den aktivt. Vi har emmaljunga som primærvogn og City elite som kjøpesenter og reisevogn
 
Det fins to modeller av denne vognen. Du tenker kansje på mini eller hva den heter. Baby jogger ser iallfall stor nok ut i sitte delen.
 
Det fins to modeller av denne vognen. Du tenker kansje på mini eller hva den heter. Baby jogger ser iallfall stor nok ut i sitte delen.
City elite er ganske liten og smal den også sammenlignet med emmaljunga, stokke, bugabo og tilsvarende. Min 2 åring ligger ganske trangt i den med vinterpose og om hun slipper bamser og smokker så detter de rett utenfor
 
Det er heller ingen god mulighet for å feste vinterpose i denne så posen sklir hele tiden nedover og må stadig rettes på om man har en unge som kaver mye
 
Back
Topp