Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Super god vogn vi har to store hunder og går mye på grus og lette skogsstier, aldri hatt noe problem med å komme frem med vogna.
Ikke prøvd den super mye på snø, men den har gode lufthjul, så på det lille vi har brukt den på der har jeg hvert veldig fornøyd.
Lett og god vogn
Knapt brukt vår siden mini ikke har likt vogn, men syns den er god og lett å trille der vi har prøvd den Brukt den litt på grus og syns det fungerte bra, ikke prøvd på snø. Nå sover han i den i barnehagen og det fungerer den også fint til. Ikke opplevd den ustabil slik endel kan påstå 3-hjulinger er
Vi er veldig fornøyde med vår Babyjogger Elite. Den er så lett manøvrerbar, super å ferdes med. Ingen problem å trille på grus og stier, men den er litt tung å dra over dyp singelstein, men det tror jeg gjelder generelt for de fleste barnevogner?! Fikk såvidt prøvd den på snø i vår, og synes ikke det var noe problem da, men har ikke prøvd den i store snømengder.
Vi bruker kun bagdel enda, men det blir overgang til sportsdel ila høsten. Litt spent på hvordan poden blir å takle det å sitte og ikke se meg/pappan, men han er såpass nysgjerrig at det burde gå bra