Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre [emoji4] Ganske sikker på at det blir den vi skal ha. [emoji106]Den er helt fantastisk [emoji4] beste vognen vi har hatt. Jeg kjøpte den når vi gikk over til sportsdel siden jeg syntes den andre vognen tok så stor plass. Babyjogger City elite tar liten plass, er god å trille og en drøm slå sammen. Jeg anbefalte den til en venninne som fikk barn i august og hun sier hun foreløpig er strålende fornøyd med den[emoji4]
Kanskje jeg bare må slå til nå som det er tilbud! [emoji6] Vet du om hjulene fungerer godt på grus? (Bor i en grusvei, så er litt avhengig av det.)Jeg har kjøpt den! Har ikke mer erfaring enn de trilleturene jeg har hatt på stua - men den virker veldig robust samtidig som den er lett og kan pakkes sammen til liten str (alle hjulene kan lett fjernes for å få enda bedre plass i bilen). Forhjulet kan låses eller ikke - passer altså godt i ulendt terreng og i butikk med smale kurver PS: det er fortsatt salg på babybanden - et kupp vil jeg si!
Kanskje jeg bare må slå til nå som det er tilbud! [emoji6] Vet du om hjulene fungerer godt på grus? (Bor i en grusvei, så er litt avhengig av det.)
Har tre vennepar med den vogna, og de elsker den! De går også mye tur i skog og mark og synes ikke det er noe problem. Men vet du om det er demping i hjulene?Kanskje jeg bare må slå til nå som det er tilbud! [emoji6] Vet du om hjulene fungerer godt på grus? (Bor i en grusvei, så er litt avhengig av det.)
Så bra!Har tre vennepar med den vogna, og de elsker den! De går også mye tur i skog og mark og synes ikke det er noe problem. Men vet du om det er demping i hjulene?
Ja, det er jo noen ting man bør tenke over..Jeg har den til hun på 1,5. Hun ble født i januar, og når det var mest snø ute synes jeg den var skummel å trille, fordi den flere ganger nesten tippet når jeg måtte over fortauskanter med små snøskavler. Nå synes jeg hun sitter for tilbakelent i den, og liker ikke at hun ikke kan sitte mot meg. Men når det ikke er snø er den helt super å trille, og den er veldig god å sove i.
Nyttig med alle typer tilbakemeldinger [emoji6]Har ikke erfaringer med City Elite. Men ei venninde strevde med at gutten hennes ikke likte å sitte i vogna når den ikke kunne vendes mot henne/den som triller. Jeg har city deluxe bagen som jeg bruker på city mini som bil/butikkvogn, og selv om den funker til det bruket - kunne jeg ikke hatt det som eneste bag på vinteren. Liten/kort og lite lun. Men det er min mening nb. Ikke meningen å være en negativ motpart her. Alle har ulike ønsker og behov når det kommer til vogner