Babyjogger city elite

MrsDumbledore

Lille spire <3
Novemberskattene 2014 <3
Noen son har noen formening om denne vogna? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde baby jogger til jentungen fra hun var to.
Den var fantastisk bortsett fra at den kan ikke stå alene uten tilsyn pga fare for velt.
Jeg hadde aldri liggedelen men vet den er trang med tanke på vinteren du sikkert skal ha.
Men til større barn er den fantastisk og jeg vil ha en ny selv :)

Vinterposen var et vanskelig ord for autocorrect. Haha

Hadde baby jogger til jentungen fra hun var to.
Den var fantastisk bortsett fra at den kan ikke stå alene uten tilsyn pga fare for velt.
Jeg hadde aldri liggedelen men vet den er trang med tanke på vinteren du sikkert skal ha.
Men til større barn er den fantastisk og jeg vil ha en ny selv :)
Fare for velt mtp at den har 3 hjul da eller? Vil jo at hun kan ligge ute i vogna og sove..
Og de har fått en ny bagdel nå so heter deluxe. Den er visst større og mulig å legge sammen :)

Den har faktisk fått 6-er i test på klikk.no eller hva det var :) høres lovende ut!

Fare for velt mtp at den har 3 hjul da eller? Vil jo at hun kan ligge ute i vogna og sove..
Og de har fått en ny bagdel nå so heter deluxe. Den er visst større og mulig å legge sammen :)

Ja. Velta 2 ganger med min. :( kan ikke stå uten oppsyn.

Jeg lånte en slik når vi var på påskeferie, den er 3 år gammel så det er gjerne en eldre modell. Var bare sportsvogna da, og den var kjempe god og lett, enkel å trille. Grunnen til vi lånte den var at bilen var stappa, og sammenslått ble vogna helt flat ;) i tillegg er kallosjen så lang at den dekker for sola, som sammen med at den er så flat gjør den til den perfekte vogna på ferie/tur. Likte ikke at den var så brei heller, liker små kompakte vogner men det er jo igjen en personlig greie! Kunne feks aldri trillet rundt på emmaljunga jeg, føler det blir for massivt. Men jeg bor jo også midt i byen :p

Jeg er heller ikke glad i 3-hjulinger, føler meg ikke trygg på dem samt at jeg personlig ikke synes de er fine(men det er jo meg da). Hadde tilbud om å få en vogn gratis helt lik den jeg har idag , men det var 3hjuling så brukte heller 4000 på samme vogna bare med 2 små framhjul som også gjør det enkelt å svinge ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Oi, huffda. Håper alt gikk bra!
Men noe må jo ha forårsaket at den velta? Var barnet urolig?
Vil jo ikke ha ei vogn som lett velter liksom :P
Vind begge ganger og ene gangen holdt jeg vogna fast uten å kunne stoppe det. Men det gikk heldigvis bra :)

Back
Topp