Noen son har noen formening om denne vogna?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fare for velt mtp at den har 3 hjul da eller? Vil jo at hun kan ligge ute i vogna og sove..Hadde baby jogger til jentungen fra hun var to.
Den var fantastisk bortsett fra at den kan ikke stå alene uten tilsyn pga fare for velt.
Jeg hadde aldri liggedelen men vet den er trang med tanke på vinteren du sikkert skal ha.
Men til større barn er den fantastisk og jeg vil ha en ny selv
Ja. Velta 2 ganger med min. kan ikke stå uten oppsyn.Fare for velt mtp at den har 3 hjul da eller? Vil jo at hun kan ligge ute i vogna og sove..
Og de har fått en ny bagdel nå so heter deluxe. Den er visst større og mulig å legge sammen
Oi, huffda. Håper alt gikk bra!Ja. Velta 2 ganger med min. kan ikke stå uten oppsyn.
Vind begge ganger og ene gangen holdt jeg vogna fast uten å kunne stoppe det. Men det gikk heldigvis braOi, huffda. Håper alt gikk bra!
Men noe må jo ha forårsaket at den velta? Var barnet urolig?
Vil jo ikke ha ei vogn som lett velter liksom
Huffda! Godt det gikk bra! Høres skummelt ut.Vind begge ganger og ene gangen holdt jeg vogna fast uten å kunne stoppe det. Men det gikk heldigvis bra