Babyjogger city elite vs quinny zapp ekstra

mna

Første møte med forumet
Hadde egentlig bestemt meg for babyjogger city elite, men så har jeg sett litt på quinny zapp ekstra, det jeg liker med den er at barnet kan sitte både mot og fra deg. Men, har ikke sett vognen og kjenner ingen som har den.

Frøkna er 8 mnd. Tenker jeg vil ha en vogn som jeg kan ha til hun er ferdig med vogn. I tillegg til vanlig trilling på asfalt, butikker o.l så triller jeg en del i skogen. Der sies det at babyjoggeren fint kan brukes. Noen som vet hvordan Quinny zapp ekstraen er å trille i skogen?
 
Zapp er ei "simpel" trille i forhold til BJ. Sto mellom dei to for meg og, og valget vart BJ.
 
Ok, takk for svar. Har vel egentlig bestemt meg for BJCE, men syns det er så koselig å ha frøkna vendt mot meg :) Men, det er kanskje artigere for henne etter hvert å sitte framover...........
 
Zapp er en topp trille og den eneste vogna jeg ikke har kvittet meg med. bjce solgte jeg så snart jeg kunne, det var aldri aktuelt å bruke den på nummer to, jeg klarte ALDRI venne meg til at han måtte sitte vendt fra meg, selv om han var 2,5 når vi kjøpte den. Ble brukt tilå trille til bhg og sove i der, men nei, var ikke noe for oss.

en zapp er ei trille, ikke ei vogn.
 
Back
Topp