Babyjogger city elite og stelleveske

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Skal bytte fra bag til sportsdel nå. Lille kommer jo til å ligge flatt nede pga inne så stor enda. Får en da plass til stelleveske?? Har pleid å feste den på kroker som jeg har festa ekstra på vogna. Disse er festet på stengene som går skrått nedover om det gav menig ☺️
 
Kan jeg spørre noen bonusspørsmål? :shy: Har tenkt å kjøpe Babyjogger City Elite på Black Week, hvilket ekstrautstyr burde jeg kjøpe med?
 
Skal bytte fra bag til sportsdel nå. Lille kommer jo til å ligge flatt nede pga inne så stor enda. Får en da plass til stelleveske?? Har pleid å feste den på kroker som jeg har festa ekstra på vogna. Disse er festet på stengene som går skrått nedover om det gav menig ☺️

Om du har kroker på hver sider så kan du hekte stroppen på stelleveske på hver side, det skal gå fint :)
Jeg ville nok uansett ventet så lenge som mulig med å gå over til sportsdelen om h*n har plass i bagen. Jeg elsker vogna, men sportsdelen er ikke så god for de aller minste dessverre
 
Kan jeg spørre noen bonusspørsmål? :shy: Har tenkt å kjøpe Babyjogger City Elite på Black Week, hvilket ekstrautstyr burde jeg kjøpe med?

Det utstyret vi har hatt mest nytte av er kroker for å feste på hver side og brettet med koppholder for å sette som en bøyle foran vogna.
Husker ikke om den «organizeren» med små lommer for å dytte ting oppi på håndtaket er standard utstyr som følger med, men om ikke anbefaler jeg å ta med en sånn.
Myggnett trenger jo ikke være orginalt til vogna.
Og jeg anbefaler IKKE regntrekket som hører til.
 
Kan jeg spørre noen bonusspørsmål? :shy: Har tenkt å kjøpe Babyjogger City Elite på Black Week, hvilket ekstrautstyr burde jeg kjøpe med?

Stropp for å rette opp sportsdelryggen mer. Ble mye bedre for min kar å sitte i vogna da. Tror jeg betalte 69 for den, så ikke noe dyr greie. :)
 
Om du har kroker på hver sider så kan du hekte stroppen på stelleveske på hver side, det skal gå fint :)
Jeg ville nok uansett ventet så lenge som mulig med å gå over til sportsdelen om h*n har plass i bagen. Jeg elsker vogna, men sportsdelen er ikke så god for de aller minste dessverre

Oppe på selve håndtaket har jeg sånn organisert til flaske ++ og ser egentlig ut som det er der stelleveska må henge men det vil jo ikke gå for kommer tyngden veldig langt bakpå..

Må frem med dunposen nå for nå kommer vinterkulda og da får han dessverre ikke plass i bagen. Ligger med beina heilt nedi bunnen...
 
Back
Topp