Babyjogger Citi mini GT

Førstegangs<3

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hei!

Jeg vurderer å bytte til babyjogger city mini GT til min sønn på 17,5 mnd. Tenker at om det skulle bli flere barn i fremtiden så hadde det vært greit med en vogn man også kan plassere en vognbag i.

Er det noen som vet om Babyjobber city mini GT er konstruert for at man med tid og stunder også kan plassere en vognbag der?
Går det an å vende håndtaket slik at man kan ha barnet vendt til / fra seg? Hadde denne funksjonen på den vognen vi har nå og var superkjekt.

Det stod pent lite på nett så håper på at noen har erfaringer med denne :)

Med vognbag får du barnet vendt mot deg. Babyjogger city mini GT er en helt fantastisk vogn. Som vi har brukt masse hver dag fra 6 mnd til over 3 år. Vognbag kjøpes separat. Når barnet sitter i sportsvognsdelen har vi aldri hatt noe behov for at hun skal være vendt mot oss. City Mini GT har vinduer i kalesjen om man har den oppe og man får uansett god kontakt og med barnet :)

Kan ikke anbefale babyjoggervognene nok! Vi har helt slitt ut vår (vi har ikke bil, så den har fått kjørt seg, opp og ned trapper og fortauskanter, i skogen og på grusveier og over store snøskavler) så vi skal enten kjøpe en ny en eller city elite. Ikke helt bestemt meg

Med vognbag får du barnet vendt mot deg. Babyjogger city mini GT er en helt fantastisk vogn. Som vi har brukt masse hver dag fra 6 mnd til over 3 år. Vognbag kjøpes separat. Når barnet sitter i sportsvognsdelen har vi aldri hatt noe behov for at hun skal være vendt mot oss. City Mini GT har vinduer i kalesjen om man har den oppe og man får uansett god kontakt og med barnet :)

Kan ikke anbefale babyjoggervognene nok! Vi har helt slitt ut vår (vi har ikke bil, så den har fått kjørt seg, opp og ned trapper og fortauskanter, i skogen og på grusveier og over store snøskavler) så vi skal enten kjøpe en ny en eller city elite. Ikke helt bestemt meg

Om du velger city elite så husk at den er større sammenlagt. Hadde jeg vist det hadde jeg valgt city mini gt :)
Trodde den ble like liten sammenlagt, men nei :(

Vi har city mini gt med bagdel nå, har hatt den som sportsvogn til 2-åringen også, og skal bruke den videre til babyen:)

Veldig fornøyd med vognen, vi har 2 babyjoggere en mini singels ig gten, veldig greit å få plass til begge vognene samtidig i bilen:)

Også har vi bilstoladapter.

Har også to babyjoggere

En city mine 4 weel, og en city elite.
Den første blir oftere brukt da den blir mindre sammenlagt :D
Skulle liksom ha begge inn i bilene men, Eliten er større sammenlagt. Og står derfor igjen hjemme vær gang vi drar på ferie. Burde valgt city mini gt for da hadde vi hatt det som var planen :o
Nå blir det mulig en baby jogger city mini gt dobbel eller en city select med ekstra søskensete. Klarer ikke helt og bestemme meg. Må få prøvd dem begge i bilen(e)
Liker selecten ekstra godt da dem begge kan være vendt mot meg og fra meg :D

Kjøpt en brukt mini GT nå (skal hente til uken) :) Skal bruke den når vi skal på bilturer, butikken eller reise med bilstoladapter da hovedvognen er stor sammenlagt og den orker jeg ikke reise med eller dra inn/ut av bilen. Kjøpt vognen + adaptere så kjøper vi eventuelt en bag om vi skal reise langt (hvis det blir sydentur) mens lille er under halvåret. Kommer nok til å bruke vognen lite med sportsdelen før jeg et komfortabel med å snu lille.

Er det noen av dere som har brukt Ståbrett pp city mini GT? Erfaringer? Noen sa vogna ble irriterebde å gå med da, fordi brettet var stort.

Er det noen av dere som har brukt Ståbrett pp city mini GT? Erfaringer? Noen sa vogna ble irriterebde å gå med da, fordi brettet var stort.

Synes det ser tungvint, og ubehagelig og gå med når du skal trille. Noen går som en gås ut med rumpa, og ei annen jeg så i går gikk liksom på siden av vogna :o
Jeg har av den grunn sagt at det skal ikke vi ha i hus :wtf:

Synes det ser tungvint, og ubehagelig og gå med når du skal trille. Noen går som en gås ut med rumpa, og ei annen jeg så i går gikk liksom på siden av vogna :o
Jeg har av den grunn sagt at det skal ikke vi ha i hus :wtf:

Takk! Er det jeg har hørt og. Ikke sikkert vi trenger det heller, men kjekt å høre andres erfaringer.

Back
Topp