Babyhuske

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har noen av dere erfaring med babyhusker? Sånne elektriske... Skulle gjerne hatt en som ikke har så bratt rygg. Og så har jeg hørt at det er best for babyen å bli vugget fram og tilbake, ikke fra side til side - stemmer det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan ikke si jeg har noen erfaring med det, men dytter tråden litt for å holde den oppe :)

Sniker fra april 14 :p
Jeg hadde ingen planer om å kjøpe en slik da jeg fikk første barnet, men etter dager og kvelder med bare skrik ringte jeg desperat til min nabo og fikk låne deres. Helt fantastisk!!! :)

*sniker fra Juni14*

Jeg hadde til lillemor. Den kunne legges ned i ryggen og kunne vugge begge veier :)

Jeg har kjøpt denne, både høystole og huske, bestilte på nett!! Virker super, går ikke tatt den i bruk før januar...

ImageUploadedByBV Forum1382796574.091737.jpg

Søk på YouTube, PegPerègo tatamia høystol, da får du se video hvordan den funker :-)

Jeg har kjøpt denne, både høystole og huske, bestilte på nett!! Virker super, går ikke tatt den i bruk før januar...

Vis vedlegget 37220

Søk på YouTube, PegPerègo tatamia høystol, da får du se video hvordan den funker :-)
Men jeg har tenkt til å bruke den fra nyfødt og må derfor gå an å ligge i - ikke sitte.

Den likte jeg :-) Er det den du har? Navn/modell?

Nei har ikke men vil kjøpe. En lignende som på bildet. Og lurer på om noen har erfaringer :)

Vi hadde sånn til jenta vår, men hun likte den ikke.
Ok. Har ikke tenkt å kjøpe før behovet eventuelt melder seg. Storebror sov ikke lenge av gangen på dagtid uten å bli trillet i vogn - så da tenkte jeg dette kunne være et alternativ som kan vugge baby i søvn mens jeg selv også får sove litt ;)

Den kan legges helt bak og brukes fra nyfødt :-)
Gå inn å se filmen :-)
Jeg så den filmen. Stolen vippes litt bakover, men er allikevel i 90 grader og vippes ikke helt bak. Ville absolutt ikke lagt en nyfødt baby i denne i særlig lang tid.

Jeg så den filmen. Stolen vippes litt bakover, men er allikevel i 90 grader og vippes ikke helt bak. Ville absolutt ikke lagt en nyfødt baby i denne i særlig lang tid.

Skal legge en liten pute i bunnen første tiden når den blir brukt, og regner med å bruke den lite, uansett vippestol skal ikke barnet ligge der lenge av gangen...og den går litt lenger bak enn det vises på filmen.
Jeg har vugge, kommer til å bruke den mest i starten!
Var bare at du var ute etter huske-funksjonen...så tenkte jeg skulle tipse!!

Skal legge en liten pute i bunnen første tiden når den blir brukt, og regner med å bruke den lite, uansett vippestol skal ikke barnet ligge der lenge av gangen...og den går litt lenger bak enn det vises på filmen.
Jeg har vugge, kommer til å bruke den mest i starten!
Var bare at du var ute etter huske-funksjonen...så tenkte jeg skulle tipse!!
Jo takk men denne skal eventuelt brukes til å sove i så da må jeg ha en som legges så godt som flatt ;)

Har Fisher-Price Rainforest sin, kjøpte den til eldstemann og den har vært gull verdt :D
Brukte den på begge guttene og har den til sistemann også:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp