Babyhuske

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Vi har kjøpt babyhuske til mini på ekstra leker, den er rød, mens den tingen som er foran og mellom bena er gul. Problemet med den er at den vipper fremover hele tiden, sånn at han sitter med ansiktet mer og mer mot bakken. Den skir på tauet som den henger i på en måte. Det er så vanskelig å forklare... Men har dere noen tips til hva vi kan gjøre for at den skal slutte å skli? Stoppe med gummi eller noe?

Har akuratt samma føyså/huskå[8D] så har AKURATT det samma probleme, så lure egentlig på det samma [8|]

Hmmm... fikk akkurat denne i presang til P. Men litt sånn OT, hvordan fester dere den i taket? Vi skal ha vår på terassen og vil borre minst mulig siden den er ny og vi ikke fått behandlet den enda.

Bilde?[8|] Så kan vi kanskje se hvordan den er, og dermed kanskje komme med noen KLOKE[8D] forslag![;)]

Det er denne (fant bilde på nettet).

det er en sånn. fikk ikke lagt inn bilde fra mobilen hvor du ser at han husker med ansiktet mer og mer mot bakken...
hvis det ikke finnes noen løsning så vurderer jeg å gå for denne her i stedenfor

http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=3176&katid=32

den ser ikke ut til å skli...

Men... det jeg liker så godt med den vi har er at den har høy rygg, noe jeg tror kan være bra. Har dere tips til andre gode husker i farta?

Alternativet er jo å klippe over tauet og lage knuter foran hvert tauhull... har og den ronsa og jeg syns ikke han heller såpass mye fremover at jeg tror det er farlig eller ubehagelig. og når han evt. heller "litt mye" så tar jeg godt tak i ronsa og presser den tilbake på tauene lixom.. om du skjønte[:D][8D]

skjønner :) har prøvd det, men han sklir like fort fram igjen. sambo vil ikke kutte tauene for han vet ikke hvilken knute hans skal bruke for at det skal være trygt.

ORIGINAL: Mamman_til_W.

Det er denne (fant bilde på nettet).

det er en sånn. fikk ikke lagt inn bilde fra mobilen hvor du ser at han husker med ansiktet mer og mer mot bakken...
hvis det ikke finnes noen løsning så vurderer jeg å gå for denne her i stedenfor

http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=3176&katid=32

den ser ikke ut til å skli...

Men... det jeg liker så godt med den vi har er at den har høy rygg, noe jeg tror kan være bra. Har dere tips til andre gode husker i farta?

Vi har den som er på bildet og her sklir han ikke fram , og det er sele i som du kan sette ungen fast i [:)]  Men her henger taua på begge sider i en krok.

vi har rød huske fra brio, ikke helt lik som din, og har samme problemet her... og dette er 3. ungen vi bruker denne huska til.. ikke funnet noen løsning.. bare at jeg må heise den tilbake litt under  veis. og være forsiktig med hvordan jeg dytter fart.

ORIGINAL: Cookiemonster

Ta en tapebit av kraftig tape, og fest rundt tauet sånn at det ikke sklir gjennom[:)]

type gaffa[:D] lurt tips!

Back
Topp