Babyhår

Lissin

Flørter med forumet
Stemmer det at babyen mister det håret den ble født med?
Vil den plutselig bli helt bar på hodet?

Har hørt dette er vanlig, men hvor mange har opplevd dette?

Ja det er vanlig, gutten min mistet nesten alt håret men nå er det bra men hår igjen, unnatt bak [8D]

Dina mistet ikke babyhåret før hun var ca 4 måneder. Men nå har det bygnt å vokse ut igjenn.

Har det noe å si hvor mye de hadde da de ble født? Snuppa har så masse hærlig hår, har ikke lyst at hun skal miste det. [:(] Vet jo det kommer tilbake da, hvis det skulle skje...

Da må jeg nok forte meg å klippe en lokk mens hun forsatt har det i behold, sånn i tilfelle.

min jente har mistet bare litt baki bakhodet fordi de ligger og gnur seg, men ikke ellers, hadde mye hår da hun ble født og ikke mistet mye[:)]

Nei det er jo forskjell bra baby til baby, godt mulig hun beholdr alt og, men det er og vanlig at dem kan miste! men det kommer fort nytt!

Gutten min var ikke skallet liksom! [:D]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Snuppa gjorde ikke det, masse hår hele tiden har hun hatt.
Men hun slet av seg en del hår blaa i bakhodet. [;)]

Juliane hadde masse hår når hun ble født og har det fremdeles etter 4 mnd. Kommer ikke til å miste tror jeg, for det gjorde ikke hennes to eldre søsken... Men er jo individuelt, så bare å se etterhvert. Uansett kommer det jo tilbake!!!

Linnea hadde mye hår da hun ble født, og enda mere nå!! Ikke mistet noe i det hele tatt!! Har klipt tuppene hennes 3-4 ganger alt jeg da, så det skal vokse seg tykkere [:)]

Back
Topp