Babyhåp

Hope

Glad i forumet
Spent på hvordan gikk det på ul idag?
Håper det går bra med eggene/folliklene dine?

Ja dette lurer jeg også på, nå kan du ikke holde oss på pinebenken lenger da[:D]
Vi har ikke glemt deg jenta vår oppe i alt det der styret med de to snart rugrene våre.[;)]

luuuuuuuuuuurer eg også[:D]

Jo, fikk vite litt mer i dag..
De hadde blitt litt større, 13 stykker mellom 5 og 10 mm, og en hel haug som var mindre. Skal fortsette å stikke med 175 IE frem til mandag, da er det ny UL[&:] Legen sa det kunne ta sin tid, men det var så lett å overstimulere meg med alle de follikene[&:]
Vet ikke hva jeg mener om timen jeg, hadde jo håpt på å følge planen om EL-sprøyta på lørdag, men... Så, jeg har iallefall ikke uttak før torsdag i neste uke..
Men, var en tur på lagunen før timen i dag, og da kom svimmelheten for fullt igjen, not happy nå[:(]

gjerne greit å ta det litt rolig slik at du ikke blir overstimulert iallefall, tror ikke det er noe godt...
men høres jo ut som du skal få en del egg da[:)]
kjipt med den svimmelheten[&:] den må vel forsvinne snart håper eg[:)]

Ja, holder på å bli gal[&:] Sambo gikk bare å holdt i meg i dag... Og ikke bare fordi han kom hjem i går[;)] 

Babyhåp håper at du slipper alt for mye plager da, men når det gjelder eggene dine så høres det jo bra ut, og så krysser jeg fingrene for at de mindre ikke greier å følge opp, slik at du unngår overstimulering. Det holder lenge med 13 stk elle litt mindre, helsen er også viktig, det samme er kvalitet på de folliklene som du får modne egg fra. Lykke til, jeg hvet det er veldig sjedelig å drøye dette her, men det er bare en ting å gjøre - VENTE og VENTE, kan ikke akkurat si at jeg liker det ordet da.

Ja, håper virkelig at de ikke følger på, de små, så får bare fortsette å stikke... Går bra, men uttak på en torsdag er vel så som så?

hadde uttak en fredag eg, etter 14 dager stikking, og innsetting mandag....
hvis det er uttak torsdag, hvilken dag setter de inn da??

Var det jeg satt her å lurte på og... er jo ikke sikkert det blir utttak torsdagen da, men det er det tidligeste..

I Porsgrunn så kan de ta uttak lørdag dersom det er krise for insetting mandag, men de har ikke uttak torsdag eller fredag sa de. Men det er nok litt ulike rutiner rundt omkring tenker jeg.

håper de vokser seg stor og fine.

LYKKE TIL Det er kjedelig å vente,liker ikke dette...
Hørtes bra ut med eggene,supert viss du får mange egg da

Masse lykke til. [:)]

Jeg har hatt uttak på en torsdag, da satt de inn på lørdag. [:)]

Men de er jo stengt på lørdagen??

ORIGINAL: Babyhåp

Men de er jo stengt på lørdagen??

Jeg hører til Riksen da, vet ikke åssen det er andre steder. Men ved mitt 2 forsøk, satt vi inn på en lørdag.

Okei, regner med de har en måte de pleier å gjøre det på KK og[:)]

det ordner seg nok..masse lykke til babyhåp[:)]

ORIGINAL: *ruge*babytutta

det ordner seg nok..masse lykke til babyhåp[:)]
de har nok vært borti dette før på KK og har nok en måte å ordne det på ja...

Back
Topp