babyhåp

babytutta

Forumet er livet
gikk det bra i dag???
du er vel kanskje ikke hjemme enda..
men kom inn å oppdater oss da.er så spent på åssen det gikk med deg[:D]

ORIGINAL: babytutta

gikk det bra i dag???

Babyhåp venter spent på hvordan det gikk med deg jeg også, så speeeeeent. Husk kvaliteten tller mer enn kvantium. Men jeg håper du har nok i fleng, men ikke så mange så du blir overstimulert da.

ORIGINAL: twinanne

Babytutta venter spent på hvordan det gikk med deg jeg også, så speeeeeent. Husk kvaliteten tller mer enn kvantium. Men jeg håper du har nok i fleng, men ikke så mange så du blir overstimulert da.

gikk det bra i dag???

Babytutta venter spent på hvordan det gikk med deg jeg også, så speeeeeent. Husk kvaliteten tller mer enn kvantium. Men jeg håper du har nok i fleng, men ikke så mange så du blir overstimulert da.

må nok vente til onsdag jah..hehe
skal sette el sprøyta kl 23 i kveld..så drar vi til byn i mårra ettermiddag/kveld....skal kose oss på hotel i 3 dager..hihi.
uttak kl 0800 onsdag morning[:)]
har sjekka at det er nett på hotellet. så dere er med meg kjære medsøstrer[:D]

skal sette el sprøyta kl 23 i kveld..så drar vi til byn i mårra ettermiddag/kveld....skal kose oss på hotel i 3 dager..hihi.

Eh....wow wow der tokk du meg på senga, mente å skrive babyhåp, jeg går helt i ball jeg med disse navnene deres, baby meg hit og baby meg datt.

Sorry Babyhåp, mente selvfølgelig deg da 

Retter opp posten lenger opp jeg!!

Joda, nå er jeg hjemme... Og, vet ikke helt hvordn det gikk.. tror den legen jeg var hos var helt ny, for hun sa ikke så masse, og hun hadde ikke telt follikene, og hun sa ikke hvor stor de var...
Men, De var altfor små, økte dosen til 175 IE, og skal inn på torsdag på ny UL.

Men om det er vits, vet jeg ikke[:(] For sambo er værfast midt i nordsjøen[:(][:(] Tenk om de ikke kommer seg til lands da, hva pokker gjør jeg da??[:(] Lei meg i dag...

Nettet er litt dårlig her i dag, så spørs om jeg svarer mer i dag...

Klem til alle

Babyhåp of da krysser fingrene for at din kjære kommer hjem i tide. HM... du for nok bedre rapport neste gang, rart de ikke sa noe antall da. Du for spørre og grave lit neste gang slik at du har litt peiling på hva som foregår. Masse trøsteklemmer og litt magik sender jeg over til deg slik at din kjære kommer hjem i tide og at folliklene gror slik de skal, det blir nok bare litt forsinket egguttak og noen flere sprøytedager tenker jeg. Holder tomlene for deg jeg jenta vår, lykke til

Babyhåp of da krysser fingrene for at din kjære kommer hjem i tide. HM... du for nok bedre rapport neste gang, rart de ikke sa noe antall da. Du for spørre og grave lit neste gang slik at du har litt peiling på hva som foregår. Masse trøsteklemmer og litt magik sender jeg over til deg slik at din kjære kommer hjem i tide og at folliklene gror slik de skal, det blir nok bare litt forsinket egguttak og noen flere sprøytedager tenker jeg. Holder tomlene for deg jeg jenta vår, lykke til

Eh....wow wow der tokk du meg på senga, mente å skrive babyhåp, jeg går helt i ball jeg med disse navnene deres, baby meg hit og baby meg datt.

Sorry Babyhåp, mente selvfølgelig deg da 

Retter opp posten lenger opp jeg!!

OKEEI da
hehe

og du babyhåp.akkurat det samme som meg.små follikler, ul torsdag og nå uttak onsdag...kanskje det blir det samme for deg?
satser på sambo kommer hjem til deg da...klem fra meg

åååå håper han kommer seg til land  han er jo litt viktig da[;)]
får håpe du får vite litt mer på ul på torsdag[:)]

Ja, sambo er viktig[8D]
Han trenger igrunn ikke komme seg til lands før søndags morgen, men det er absolutt siste mulighet..
Eg spurte om kor mange det var, men hun hadde ikke telt de[8|] Men alle var altfor små...

I morgen skal jeg snakke med han legen min som sykemeldte meg, å høre hva jeg skal gjøre, skal liksom på jobb igjen på torsdag, men er ikke kvitt svimmelheten min[:'(] Regner med å bli lenger sykemeldt...

saster på at svimmelheten din gir seg når du slutter med medisiner.
lykke til uansett...dette skal gå så bra!

Jada, håper det, men ble litt redd når mannen sitter der uti, og er engstelig selv, han ringte fra satelitten for å fortelle det, og det gjør ikke ofte[&:]

Men tutta, jeg skal på ny UL på torsdag[;)]

så bra.jeg og var på mandag (dag 6) og torsdag (dag 9)
har med pcn jeg..så du må inn å oppdatere meg på åssen det gikk..

Samme dagene som jeg skal på da...

Men det var je et hint siden du er nett oppi der[;)]

ORIGINAL: Babyhåp

Samme dagene som jeg skal på da...

Men det var je et hint siden du er nett oppi der[;)]

den tog eg ikkje .hehe????
???

jupps du ligger akkurat 1 uke etter meg..kult

Hehe, er det ikke sykehotellet du skal bo på da?

ORIGINAL: Babyhåp

Hehe, er det ikke sykehotellet du skal bo på da?

nei var fullt det, så siden vi ikke visste før torsdag tidspunktet, så var det fullt. men de hadde en avtale med terminus, om 900 kr natta, om det var fullt på haukeland hotell...passer oss enda bedre. i byn, rett ved bussen til KK, parkerer bilen på bygarasjen, og har butikker og alt i nærheten..TENK hvis jeg har lyst på dolly pizza eller burger da..hehe
så er romma større der.
bodde der i fjor sommer også, helt topp det!

Back
Topp