Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
Babytutta venter spent på hvordan det gikk med deg jeg også, så speeeeeent. Husk kvaliteten tller mer enn kvantium. Men jeg håper du har nok i fleng, men ikke så mange så du blir overstimulert da.
ORIGINAL: babytutta
Babytutta venter spent på hvordan det gikk med deg jeg også, så speeeeeent. Husk kvaliteten tller mer enn kvantium. Men jeg håper du har nok i fleng, men ikke så mange så du blir overstimulert da.
må nok vente til onsdag jah..hehe
skal sette el sprøyta kl 23 i kveld..så drar vi til byn i mårra ettermiddag/kveld....skal kose oss på hotel i 3 dager..hihi.
uttak kl 0800 onsdag morning[:)]
har sjekka at det er nett på hotellet. så dere er med meg kjære medsøstrer[:D]

Babyhåp of da krysser fingrene for at din kjære kommer hjem i tide. HM... du for nok bedre rapport neste gang, rart de ikke sa noe antall da. Du for spørre og grave lit neste gang slik at du har litt peiling på hva som foregår. Masse trøsteklemmer og litt magik sender jeg over til deg slik at din kjære kommer hjem i tide og at folliklene gror slik de skal, det blir nok bare litt forsinket egguttak og noen flere sprøytedager tenker jeg. Holder tomlene for deg jeg jenta vår, lykke til
ORIGINAL: babytutta
må nok vente til onsdag jah..hehe
skal sette el sprøyta kl 23 i kveld..så drar vi til byn i mårra ettermiddag/kveld....skal kose oss på hotel i 3 dager..hihi.
uttak kl 0800 onsdag morning[:)]
har sjekka at det er nett på hotellet. så dere er med meg kjære medsøstrer[:D]
Eh....wow wow der tokk du meg på senga, mente å skrive babyhåp, jeg går helt i ball jeg med disse navnene deres, baby meg hit og baby meg datt.
Sorry Babyhåp, mente selvfølgelig deg da![]()
Retter opp posten lenger opp jeg!!
ORIGINAL: Babyhåp
Hehe, er det ikke sykehotellet du skal bo på da?