Babyhåp

Hope

Glad i forumet
[;)]har du vært på forundersøkelsen nå?!?!?![;)]

JA[;)] Tihi!! Og det går ikke de berømte tre månedene før oppstart altså![;)]

Hehe..syns du var litt hemmelighetsfull i noen av innleggene dine her ja[;)]
Gratulerer så mye!!![:D][:D] Da er du snart igang du også!![:D] 
slapp jo unna de 3 mnd her også[;)]

Det tror eg nok Babytutta blir glad for å høre[;)]

Har fortalt henne det ja, håper det blir samme for henne også! De var veldig greie på Haukeland!

ORIGINAL: Hope

Hehe..syns du var litt hemmelighetsfull i noen av innleggene dine her ja[;)]
Gratulerer så mye!!![:D][:D] Da er du snart igang du også!![:D] 
slapp jo unna de 3 mnd her også[;)]

Det tror eg nok Babytutta blir glad for å høre[;)]

gjett om da......ble så glad.. har jo et bra håp om at det går...hadde vært så braaaaaaaaa om vi og kan ringe inn med en gang. blir jo helt tullete av dette jeg..
tralalalalala..nå er det 13 dager til jeg får vite det, spennende.
eneste er at jeg skal ha mensen når jeg er der tror jeg, ikke at det gjør noe, men med mine ustabile sykluser så kan det bli lenge å vente om jeg skal ringe inn neste mens igjen...off. håper jeg får den rett etter jeg har vært der da..

og forresten hvordan går det med sprayinga di da Hope?

ORIGINAL: babytutta

takk som spør[:)]  har holdt på over en uke nå..
går egentlig bra... men blir veldig trøtt av den..
Har gått greit å huske på den til nå, har satt alarm på mobilen, så det
hjelper jo litt[;)]
(håper bare blødningen kommer snart så eg slipper en ekstra uke på spray...)

hjelper jo litt[;)]

går man på spray lenge da?? eller så lenge det trengs? og den dagen du får mensen så begynner man på sprøyter eller?

hjelper jo litt[;)]

går man på spray lenge da?? eller så lenge det trengs? og den dagen du får mensen så begynner man på sprøyter eller?
 Man starter på nesespray på dag 21 i syklusen og går på den i 2 uker før sprøytestart.
I løpet av de 2 ukene skal en da få en menslignende blødning ( på ca. normal mens-tid) som viser at en er nedregulert.
Eg skal etter planen begynne på sprøyter ( i tillegg til å fortsette med nesesprayen) den 21/11,
så hvis ikke mensen dukker opp før den 19/11, så skulle eg ringe inn. Må isåfall ta blodprøver tror eg 
for å se om eg er nedregulert (eller evt. blitt gravid under nedreguleringen).

hjelper jo litt[;)]

Man starter på nesespray på dag 21 i syklusen og går på den i 2 uker før sprøytestart.
I løpet av de 2 ukene skal en da få en menslignende blødning ( på ca. normal mens-tid) som viser at en er nedregulert.
Eg skal etter planen begynne på sprøyter ( i tillegg til å fortsette med nesesprayen) den 21/11,
så hvis ikke mensen dukker opp før den 19/11, så skulle eg ringe inn. Må isåfall ta blodprøver tror eg 
for å se om eg er nedregulert (eller evt. blitt gravid under nedreguleringen).

ok..takk for svar.. hvor lenge skal man sprøyte før eggløsningsprøyta settes da??
er så moro høre fra dere som er midt oppi dette, kommer ikke så altfor langt bak!

tror det varierer litt hvor lenge en går på sprøytene, avhengig av hvor godt en responderer
på medisinen... men 10-14 dager antar eg?
får jo oppfølging med ul for å følge utviklingen av eggene. Skal ha min første ul på sprøytedag 6.

håper du følger snart etter[:)]

Hei :)

Ny her og usikker på det meste ,men.... Min mann og jeg har vært til utredning (blodprøver ift eggløsning av meg, sædprøve av han) og har nå fått vite at han ikke produserer spermier. Hvorvidt han er steril eller det kan hentes ut spermier er ikke kartlagt enda, skal henvises Rikshospitalet for dette. Dersom det er negativt resultat her blir våre alternativer enten donorsæd eller adopsjon. Jeg er veldig nysgjerrig og usikker, samt en salig blanding av fortvilelse og håp... Det jeg er aller mest usikker på akkurat nå er hva skjer med meg videre, det er jo kun tatt blodprøver og vanlig gu, men hva skjer videre for å se hvorvidt jeg er aktuell for inseminasjon. Er det mange mulige hinder på veien? Vil ikke ha håp om at alt løser seg dersom det er laaaangt å gå ift undersøkelser med meg videre før vi ev får noe svar...

usikker1981

Hei usikker1981! og velkommen hit[:)]
eg har fått svar på mange av mine spørsmål her, så du får bare spørre og lese
og ellers prate om det du vil, mange fine jenter her[;)]
Her er det også litt dårlige spermier, så eg har ikke vært igjennom så mye undersøkelser heller.
Hvis prøverør/mikroinjeksjon er det som er aktuelt for dere, er det jo ikke så mye vits i å sjekke om
du har tette eggledere osv., siden de må hente ut egg fra deg uansett.
Tror nok dere kan be om at de sender søknad om prøverør for dere så snart Rikshospitalet er
ferdig med utredning av mannen din.

Back
Topp