Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den med mest farger, "lyd" og med forskjellig tekstur. Jo mer "rot" og "masete" babygym jo bedreHvilken babygym har dere/hvilken vil dere anbefale? Vi har lyst til å kjøpe en, men prisene er jo så forskjellige og jeg vet ikke om de dyre er verdt pengene eller om de billige bare er bortkastede![]()

Hvilken babygym har dere/hvilken vil dere anbefale? Vi har lyst til å kjøpe en, men prisene er jo så forskjellige og jeg vet ikke om de dyre er verdt pengene eller om de billige bare er bortkastede![]()
Vi hadde det fra ikea, jeg syns det var helt greit men det er vanskelig å bytte ut lekene som henger på. Det er noe borrelås lignende feste på de, å ikke sånne løkker. Mini ble temmelig fort lei av det. Skulle jeg kjøpt ett nå hadde jeg nokk valgt ett annet ett, ikke nødvendigvis så mye dyrere men en med løkker til festing av leker.De skal jo ikke ligge der så lenge av gangen uansett, og så lenge de ikke er skadelige, kan de fint være billige. IKEA har noen fine har jeg sett.![]()