Babygym

LilleTeeniesMor

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Siden lillegull har begynt å ta borti ting så tenkte vi handle babygym. Kjekt de utvikle seg :Heartred
Har dere noen dere anbefaler som har fungert sålangt til deres små? :)
Noen har jo så utrolig kjedelige og fargeløse leker, utrolig at de selges:eek:
 
Jeg ville kjøpt en fra Tinylove på Finn. Masse fine farger :D
Jeg har en lekker babygym fra Sebra, men jeg liker den bedre enn Mie, så jeg kjøpte en sjokkrosa babygym på Finn i tillegg :p
 
Jeg ville kjøpt en fra Tinylove på Finn. Masse fine farger :D
Jeg har en lekker babygym fra Sebra, men jeg liker den bedre enn Mie, så jeg kjøpte en sjokkrosa babygym på Finn i tillegg :p

Takk for tips, skal sjekke de ut!
Mye farger er bra :D
 
Jeg kjøpe en på lekebutikk med lyd og lys. Hadde en vanlig fra før med masse farger( Husker ikke hvor den er kjøpt da den ble kjøpt til nr 1 i 2013) men den likte han ikke. Babyer er forskjellige og vil ha forskjellige ting. Ingen av mine 3 har likt de samme tingene. Som feks så ville nr1 sove dupp på med, nr 2 i Leander vugga og nr3 i vogna. Nr 1 hatet å ligge å se på ting på ryggen, nr 2 likte alt, nr 3 er kravstor men kan ligge å titte hvis alt er som han vil ha det.
 
Vi fant en på bruktbutikken. Merket er Tiny love. Veldig fornøyd med den:) Fine farger og lett å vaske selve teppet i vaskemaskin (storebror gulpet urolig mye så hyppig vasking var veldig nødvendig her).
 
Har fra ikea, den i tre. Veldig enkel sammenlignet med mange, men lett å bytte ut lekene som man føler for. Mini elsker den :D
 
Jeg ville kjøpt en fra Tinylove på Finn. Masse fine farger :D
Jeg har en lekker babygym fra Sebra, men jeg liker den bedre enn Mie, så jeg kjøpte en sjokkrosa babygym på Finn i tillegg :p
Samme her... er visst mer spennende med farger enn matchende interiør når man er 3 mnd.. :)
 
Back
Topp