Babygym

Vi har denne etter frøkna. Er Skip Hop Treetop Friends. [emoji4] Hun elsket den og lekene på den. Man kan også lett bytte på og variere hva man har hengende. Spesielt det oransje ekornet ELSKET hun over alt på jord [emoji23]

Skip Hop har flere fine [emoji4]

adb3da6b506c8010d3fdcfbb7a5505c4.jpg

Denne likte jeg veldig godt! :D

Jeg har en fra fischerprice med "piano" i enden. Hun elsket den. Spiller musikk når hun sparket i det. Masse fine farger også :)

Jeg kjøpte en billig en i et veldig mykt og godt velurstoff. Den er hovedsakelig sort, hvit og grå, men planen er å bytte ut noen av lekene med mer fargerike leker. Tenkte å ønske meg lamaze leker i julegave, siden de er så fargerike. [emoji4]

Sniker meg inn her fra 1/16 og 8/17:p

Baby gymmen fra Tiny love er genial er laget for å bruke i alle stadier og det går Ann å få taki seperat lekedingser å henge på [emoji14] brukt på mine barn:p den har momenter som knitrende blader på teppe vegger som kan settes opp med titehull og speil:p

Har denne, kjøpt på Jollyroom:) Liker fargene og ungene har likt å ligge der å lekt med lekene :smug: Syntes farger er viktig og `spreke` farger stimulerer sansene osv :D00DCBAD6-8BDC-4D3B-A6E1-C63A8C331C29.jpeg

Noen som har sett eller vet om noe nettsider/lekebutikker som selger disse lekestativene?
e9b90440883ba44228a6b3739a133d5d.jpg

Hatt ett slik med de to første og likte det så godt! [emoji4]

Back
Topp