nugget2017
Glad i forumet
Noen som har noen tips/erfaringer? Tenker en fargerik en med spennende leker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DittoHar ingen erfaring. Følger tråden
Har ingen erfaring. Følger tråden
Ditto
Har to stk, en ment mer for de små/nyfødte og en for litt større. Den ene er helt myk, med bamser i knæsje farger og den andre av hardplast med lyd og hengende plastleker![]()
endelig noen som har forstått at det ikke tar skader av leker med knæsj farger
( synes moten har blitt duse fager og at det må passe inn til resten av interiøret
)Blir så glad når jeg leste denneendelig noen som har forstått at det ikke tar skader av leker med knæsj farger
( synes moten har blitt duse fager og at det må passe inn til resten av interiøret
)
Har ikke kjøpt babygym enda her, men kommer til å kjøpe med farger her også for å stimulere mini. Er også et pluss om det går ann å bytte leker på stativet.
Mine er kjøpt for snart 10 år siden [emoji14]
Jeg hadde Fisher Price Jungle til snuppa vår og var suuuuper fornøyd, lys og musikk og masse kjekke leker du kan bytte ut, feste andre steder osv. Angrer meg i hel på at jeg solgte den men håper jeg får tak i den igjen til neste snuppe kommer
https://www.google.no/search?q=fish...224j0j4&hl=nb&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8![]()
Hva koster denne ?Jeg hadde Fisher Price Jungle til snuppa vår og var suuuuper fornøyd, lys og musikk og masse kjekke leker du kan bytte ut, feste andre steder osv. Angrer meg i hel på at jeg solgte den men håper jeg får tak i den igjen til neste snuppe kommer
https://www.google.no/search?q=fisher price babygym jungle&rlz=1CDGOYI_enNO756NO756&oq=fisher price baby&aqs=chrome.2.69i57j0l3.9224j0j4&hl=nb&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8![]()
Den var fin![emoji7]
Hva koster denne ?
Okei.. Ja synes de er vel dyre alså.. håper du finner en, og evt om det er noen billige på en nettside, hyl utJeg fikk den så har ingen aning. Den "nye" versjonen koster flesk (langt over 1000kr, idiotisk) så derfor jeg håper på å finne på FinnTror jeg solgte min for typ 400kr:/:/
Okei.. Ja synes de er vel dyre alså.. håper du finner en, og evt om det er noen billige på en nettside, hyl ut![]()