Babygym

Har ingen erfaring. Følger tråden

Ingen erfaring men har selv kjøpt Ole Brum babygym. Den var ihvertfall fargerik og hadde en del ulike leker i tillegg til lyd [emoji4]

Ellers har venninner vært veldig fornøyd med mummitrollet babygym [emoji4]

Har to stk, en ment mer for de små/nyfødte og en for litt større. Den ene er helt myk, med bamser i knæsje farger og den andre av hardplast med lyd og hengende plastleker :)

Har to stk, en ment mer for de små/nyfødte og en for litt større. Den ene er helt myk, med bamser i knæsje farger og den andre av hardplast med lyd og hengende plastleker :)

Blir så glad når jeg leste denne:joyful: endelig noen som har forstått at det ikke tar skader av leker med knæsj farger:excited001 ( synes moten har blitt duse fager og at det må passe inn til resten av interiøret:smiley-ashamed008)

Har ikke kjøpt babygym enda her, men kommer til å kjøpe med farger her også for å stimulere mini. Er også et pluss om det går ann å bytte leker på stativet.

Blir så glad når jeg leste denne:joyful: endelig noen som har forstått at det ikke tar skader av leker med knæsj farger:excited001 ( synes moten har blitt duse fager og at det må passe inn til resten av interiøret:smiley-ashamed008)

Har ikke kjøpt babygym enda her, men kommer til å kjøpe med farger her også for å stimulere mini. Er også et pluss om det går ann å bytte leker på stativet.

Vil gjerne ha en som passer til interiøret, men babyens behov og preferanser kommer først[emoji4] litt farger får man tåle[emoji304]

Vi har denne etter frøkna. Er Skip Hop Treetop Friends. [emoji4] Hun elsket den og lekene på den. Man kan også lett bytte på og variere hva man har hengende. Spesielt det oransje ekornet ELSKET hun over alt på jord [emoji23]

Skip Hop har flere fine [emoji4]

adb3da6b506c8010d3fdcfbb7a5505c4.jpg

Den var fin![emoji7]

Den er kjempe kjekk og veldig populær slik jeg har forstått det så håper inderlig jeg finner den (brukt!) igjen til bebis nr to. Noen av lekene som følgte med holder ettåringen min ennå på med og siden man kan bytte ut litt så blir bebisen liksom ikke lei(for d kommer til et punkt det også) men den er veldig kjekk og du kan velge om du vil ha litt sånn koselig rolig jungel musikk eller fifi musikk:):) jeg sovna av jungel musikken blandt annet hahaah

Jeg fikk den så har ingen aning. Den "nye" versjonen koster flesk (langt over 1000kr, idiotisk) så derfor jeg håper på å finne på Finn:) Tror jeg solgte min for typ 400kr:/:/
Okei.. Ja synes de er vel dyre alså.. håper du finner en, og evt om det er noen billige på en nettside, hyl ut :)

Jeg kjøpte den hvite fra Kid fordi den var så god og myk. I tillegg kjøpte jeg en fargerik "slange" med leker hengende ned til å legge rundt bøylen slik at den ikke skulle bli for kjedelig :)

Back
Topp