Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har denne etter snuppa og hun var veldig glad i denJeg har ikke kjøpt ennå, men tenker å kjøpt en i veldig sterke farger! Jeg har hørt at jo sterke farger jo bedre liker babyen den og jeg tenker uansett at den tiden der stuen min er ryddig og alt matcher vil være over for ganske mange år fremover i tid når vi får barn... [emoji14]
Jeg har lurt på noe ala denne:
![]()
Hvor selger de denne?Jeg har ikke kjøpt ennå, men tenker å kjøpt en i veldig sterke farger! Jeg har hørt at jo sterke farger jo bedre liker babyen den og jeg tenker uansett at den tiden der stuen min er ryddig og alt matcher vil være over for ganske mange år fremover i tid når vi får barn...
Jeg har lurt på noe ala denne:
![]()
Vi har denne, den var poppis hos første, og de fleste lekene har lyd eller en annen funksjon, så de var fine å løsne og ta med på biltur, for eksempel.
![]()
Skip Hop. Tree Top Friends heter serien.Hvor er denne fra?
Vi har denne, den var poppis hos første, og de fleste lekene har lyd eller en annen funksjon, så de var fine å løsne og ta med på biltur, for eksempel.
![]()
Skip Hop. Tree Top Friends heter serien.
Her var ikke babygymmen særlig interessant før han var en 3-4 måneder, så jeg synes ikke det er noe man trenger å ha klart til fødselenOi, det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Har sett for meg at de er en del mnd gamle før det blir aktuelt, men jeg tar kanskje feil![]()
Hvor selger de denne?
Den er skikkelig fin! Artig design!![]()
Har kjøpt denne[emoji4]