Babygym

Bliss_nr2

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Sommerfuglene
Noen her som har begynt å tenke på bsbygym, om dere skal ha det da:D Mener å huske at sist begynte vesla å interessere seg i den ganske tidlig...

Legg gjerne ved bilde.
( Jeg får som vanlig beskjed om for stort bilde...)

Jeg synes de fra Skip hop er ganske fine, men synes de er dyre så vurderer å kjøpe brukt på finn :) De er ikke altfor skrikende i fargen, men samtidig er det jo farger på dem slik at det forhåpentligvis ikke blir kjedelig for de små heller.

Arvet en fra IKEA :) fungerte fint, den ^^

Er noe av det siste vi fortsatt trenger å kjøpe.
Går nok for noe som er veldig mye farger og former på.
Syntest mye av det som blir solgt er alt for grått og trist.

371546.jpeg

Kjøpte denne (playgro babygym) på tilbud på babyshop. 50% + 20% så kosta bare 200'ish. Synes den var så liten og hendig - kan til og med ha den med på universitetet om veslefrøkna må bli med på forelesning. Har i tillegg en fra ikea etter storebroren, men den mangler flere av lekene så den er ikke fullt så spennende lenger. Kan sikkert feste noen leker på den også og bytte litt mellom de.

Jeg har ikke kjøpt ennå, men tenker å kjøpt en i veldig sterke farger! Jeg har hørt at jo sterke farger jo bedre liker babyen den og jeg tenker uansett at den tiden der stuen min er ryddig og alt matcher vil være over for ganske mange år fremover i tid når vi får barn... :p
Jeg har lurt på noe ala denne:
Babygym-rainforest-1.png

Jeg har ikke kjøpt ennå, men tenker å kjøpt en i veldig sterke farger! Jeg har hørt at jo sterke farger jo bedre liker babyen den og jeg tenker uansett at den tiden der stuen min er ryddig og alt matcher vil være over for ganske mange år fremover i tid når vi får barn... [emoji14]
Babygym-rainforest-1.png
Har denne etter snuppa og hun var veldig glad i den :)

Hvis jeg husker korrekt har jeg denne liggende fra førstemann: https://www.jollyroom.no/leker/baby...MI6s6T-4yS1QIVhLztCh2YiAzcEAQYASABEgIDXvD_BwE

Han lekte ganske mye med den fra ca 2mnd? Så ikke noe man trenger å ha på forhånd -ønsk til jul ;) Usikker på om jeg ville kjøpt slik en gang til, men den får duge. Hadde nok heller kjøpt en billigere en med enda mer farger. Det han likte godt var forresten speilen og de knitregreiene på teppet i mageleie.

Jeg har ikke kjøpt ennå, men tenker å kjøpt en i veldig sterke farger! Jeg har hørt at jo sterke farger jo bedre liker babyen den og jeg tenker uansett at den tiden der stuen min er ryddig og alt matcher vil være over for ganske mange år fremover i tid når vi får barn... :p
Babygym-rainforest-1.png
Hvor selger de denne?

Det er en leke babyen ikke skal arve fra broren sin. Den ga jeg til min nevø. Her skal min lille jente få rosa babygym fra Tinylove. :)
735259004362-1-zoom.jpg

Vi har denne, den var poppis hos første, og de fleste lekene har lyd eller en annen funksjon, så de var fine å løsne og ta med på biltur, for eksempel.

skip-hop-treetop-friends-babygym.jpg

Oi, det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Har sett for meg at de er en del mnd gamle før det blir aktuelt, men jeg tar kanskje feil :think005

Vi har denne, den var poppis hos første, og de fleste lekene har lyd eller en annen funksjon, så de var fine å løsne og ta med på biltur, for eksempel.

skip-hop-treetop-friends-babygym.jpg

Hvor er denne fra?

Oi, det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Har sett for meg at de er en del mnd gamle før det blir aktuelt, men jeg tar kanskje feil :think005
Her var ikke babygymmen særlig interessant før han var en 3-4 måneder, så jeg synes ikke det er noe man trenger å ha klart til fødselen :D

b7f99f280eb4b85bb81152dbb21e1cbc.png

Har kjøpt denne[emoji4]

Back
Topp