Babygym?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Hadde dere babygym? Jenta mi på 5 mnd har enda ikke fått det, vi har bare brukt teppe å ligge på og leker...

Ja, han fikk det i gave av besteforeldrene :)
Den ble brukt masse og var veldig populær til ca 5,5 måneder, da han skjønte hvordan han kom seg fremover ;)

Vi hadde, og bruker fortsatt teppet i lekegrinda:) ho er snart 9 mnd

Fikk låne en av svigerinna mi til eldstemann. Han likte ikke å ligge under den så den ble minimalt brukt.
Nå har vi fått tak i en liten babygym brukt i betalte vel 50 kr for den tror jeg. Får se hvor mye den blir brukt :)

Jepp. Var veldig populært til han begynte å krype fremover. Tror ikke jeg hadde giddet å kjøpe det til en på 5 mnd :)

Vi fikk i gave

Vi hadde det. Var gull p ha :)

Vi hadde ikke klart oss uten.. Både for treningen, motorikken og underholdningen sin del:)

Lille er 8 uker nå og digger babygymmen. Bar vel en 5 uler før ham begynte å slå etter lekene som lager lyd. Kan ligge der lenge om gangen

Ja, vi har flere, som alle tre barna brukte masse. Vi har også hengt opp uroer så lavt at de kunne lekes med på samme måte. De har vel sluttet med babygym før de var 5 mnd da tror jeg, det var mest interessant tidligere.

Vi hadde babygym med sånn piano i enden som han lå og sparket i. :D

Har babygym. Storebror brukte den veldig mye. Lillesøster har ikke vært like i terrassert, men absolutt en ting jeg ikke kunne klart meg uten :)

Hadde en vi arvet, ja. Ble brukt fram til hun lærte å rulle og åle seg rundt, og forsåvidt en stund etter det også.

Back
Topp