Babygym

Havfruen_87

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Nå er jeg litt tidlig ute, snuppa er jo bare 11 dager gammel, men tenkte å kjøpe babygym snart :)

Noen som vil anbefale en som de er fornøyd med?

Veldig fornøyd med skip hop abc med jungeldyr:)

Vi ser også på babygym for tiden... Her er lille 4 1/2 uke da... Men greier ikke bestemme oss for hvilken enda...

Vi har en fra Tiny love, den er kjempe kul :)
eabd3fe863e59a5dd9c0c26e5de1b5bd

Vi har kjøpt en og har hatt et par kosestunder der. Er nok litt tidlig, men det er deilig å ligge ved siden av babyen og ha noen minutter med "ledige" armer ;)

Jeg ønsker meg en fra FisherPrice, som er fra 0-18 måneder. Det kan reguleres ut og "bygges" om ettersom barnet vokser. :)

Når kan man begynne å bruke babygym?
Har kjøpt en veldig fin en fra Skip Hop med ugler på. Hørt mye bra om Skip Hop :)

Når kan man begynne å bruke babygym?
Har kjøpt en veldig fin en fra Skip Hop med ugler på. Hørt mye bra om Skip Hop :)
Vi har samme :) De ser nok farger litt diffust, så prøv når du vil :) Min på straks 5 uker titter litt og blir litt forfjamset når hendene kommer borti de hengende uglene ;)

Jeg kjøpte den billigste jeg fant på en lekebutikk for å se om han liker det. Så langt er katta mer interessert enn han :p:D Men det blir nok etterhvert .. han er ikke 4 uker enda :p

Back
Topp