babygym

2725020070603

Glad i forumet
Noen som har tips til fin babygym som de er fornøyd med??
Er på jakt etter en som inneholder både figurer, speil og noe med litt lyd/musikk....

Vi har en rosa fra Tiny love med både lys og lyd, speil, forskjellige dingleleker og et par rasle motiver på bunn. Vi har vært veldig fornøyde med vår, og frøkna har elsket den. Kan også justere høyden på bøylene slik at de blir lavere i starten og letter å nå opp til lekene.

Søker dunpå tiny love babygym får du opp mange treff på babygymmer i forskjellige fargevarianter fra dem :)

Vi har en fra Skip Hop, Treetop Friends. Må vel ærlig innrømme at vi valgte den fordi den passet best til interiøret hjemme, men lillingen er fornøyd han også.

Vi har en rosa fra Tiny love med både lys og lyd, speil, forskjellige dingleleker og et par rasle motiver på bunn. Vi har vært veldig fornøyde med vår, og frøkna har elsket den. Kan også justere høyden på bøylene slik at de blir lavere i starten og letter å nå opp til lekene.

Søker dunpå tiny love babygym får du opp mange treff på babygymmer i forskjellige fargevarianter fra dem :)

Vi hadde Tiny Love til storesøster for ti år siden, og jeg ser at akkurat samme modell fortsatt er populær. Det må vel være et godt tegn? Jeg håper lillebror får den til jul.

Vi hadde Tiny Love til storesøster for ti år siden, og jeg ser at akkurat samme modell fortsatt er populær. Det må vel være et godt tegn? Jeg håper lillebror får den til jul.

Ja det vil jeg tro er et nokså godt tegn :) her i hset har den vært super populær vlant annet av hun som eier den og venner av henne :D sterke og klare farger er populært blant de små :)

Vi hadde fisherprice rainforest :D den var veldig kjekk og lillebror elska den :)

Back
Topp