Babygym

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Har dere kjøpt babygym til de små? Hvilken har dere kjøpt? Ta gjerne med bilde! :)

Skjønner at det tar ei stund til de kan leke med den, men den er vel kjempefin til å la babyen ligge litt? :)

Vi har en vi brukte til storesøster. Da byttet vi stadig ut lekene som hang på. Brukte ofte forskjellig la maze leker som kan henges opp :) Det er veldig mange fine baby gymer, synes jeg, men vil anbefale en med litt sterke farger. Det har babyen mest glede av.

Vi har kjøpt, eller fått da:) ImageUploadedByBV Forum1411202407.766895.jpg
Denne er med forskjellige leker, og den i midten som henger over babyen spiller sanger og lager dyrelyder ol. Er bondetema på den ;) Den er kjøpt i Frankrike da, så er ikke å få tak i her hjemme :/

Jeg har funnet en fra skip hop jeg vil ha, men vi skal arve en :)

-Fra appen-

Vi kjøpte en fra TinyLove som kan brukes helt fra starten. Det kommer med fine leker og Jungle tema. Kjøpte det å tilbud i BabyShop.

Vedlegg

• 1411207880618.jpg
    1411207880618.jpg
    20,3 KB · Visninger: 47
Jeg har ikke funnet en jeg vil ha ennå, men kanskje jeg bør ønske det til babyen til jul.

Vi fikk en med masse fine sterke farger i barselgave av oldeforeldre sist:) brukte den fra hun var ca 6-7 uker gammel.

Skal ønske oss en fra skip hop til jul er tanken :)

Skulle ønske vi slapp babygym-greier for dem er så grusomme xD men vi har en fargerik sak som begge tantebarna mine har brukt med forskjellige dingleleker på :p

Her he ej fått låne en slik av ei venninde, anna farge på ramma og andre leike, men ca heilt lik :)

Vedlegg

• 1411244402787.jpg
    1411244402787.jpg
    41,3 KB · Visninger: 28
Blir bare lappeteppet å ligge på med et ikea stativ over ;) Funket fint sist ;)

Back
Topp