Babygym

Cammis

Betatt av forumet
Har fått det meste i hus, men kom på at det kanskje kunne være smart å bestille seg en babygym også, slik at den er klar.
Hvor tidlig begynner man med dette?

Jeg synes jo at mange ser helt fæle ut, glorete farger og stygge leker, men vet jo at at sterke farger er det som er opptar småttisene.

Noen som har kjøpt? I såfall hvilken, og legg gjerne ut link/bilde også :)

Jeg kjøpte til eldstemann når han var rundt 3 mnd. Brukte den mye både til han og nr.2. Fortsatt like fin. Har vaska og gjort den klar. Den er så kjekk for teppe og babygymmen henger sammen og kan brettes sammen som en veske, kjekt å ha med på besøk til andre.
Den er av merke Ficher Price. Så kusina mi hadde kjøpt nesten helt makan nå til babyen sin.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

husker ikke merke på den vi hadde, var fra brleker, men så senest i går at den var byttet ut med en annen.. har lyst på den med pingu eller laban denne gangen, kastet den andre da vi flyttet..

Her har samboer kjøpt fra scandiotoy(?). Er jo en del farger her og:) Mener det stod fra 6mnd på den.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    55,4 KB · Visninger: 30
Gutten min begynte med denne fra rundt en og halv mnd gammel.
Han er 4 mnd nå og fortsatt digger det, masse pene farger, musikk og leker. Så nok for å holde ham nysgjerrig.

http://www.fisher-price.com/en_US/brands/babytoys/products/38182

Men uansett babygym du kjøper synes jeg de er så tynne under, så vi brukte det med en puslematte fra nille under gymmen.

Den beste underholdning ellers synes jeg babybjørn vippestol er gode :)

Jeg har kjøpt denne på barnas hus :) ikke den mest avanserte, men fin synes jeg.
ImageUploadedByBV Forum1407524189.021263.jpg
Har også kjøpt denne puslematten til å ha under. Enkelt å ta med seg og!
ImageUploadedByBV Forum1407524288.460815.jpg

sniker fra oktober ;) jeg liker heller ikke mange av babygymmene og uroene pga fargene og at det ser veldig plastikk ut.. men vi har bestilt denne:
Skip_Hop_-_Treetop_Friends_Babygym.jpg

http://www.sprell.no/produkt/babygym-skip-hop-treetop-friends

og denne som er samme merke:
Skip_Hop_-_Treetop_Friends_S%C3%A4ngmobil.jpg

Er vel ikke noe du har særlig bruk for de første par mnd...... Jeg hadde bare en arvet sak i plast, sånn stativ bare som jeg satte oppå ei sånn puslematte da junior var liten og har tenkt å greie meg med det nå også om vi ikke låner en etter niesa vår... Får se...... Glorete farger skal det jo være, er jo det som stimulerer disse små..... ;)

Jeg har akkurat hentet en hos søstra mi som begge nevøene mine har brukt. Knallfarger, men som det sies over er det jo det dem liker :) En del av lekene er litt slitne, men da er det jo bare å supplere med andre leker. Jeg tror snuppa blir fornøyd jeg, og så sparer mammaen noen kroner :) God idé med puslematte under!

Vi la alltid en "gym-matte" under babygymmen eller krabbeteppe. Sånn man får kjøpt på sportbutikker. De er kjempe gode og holder i mange år. Vår er brukt til to og er like fin.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp