Babygym

*englefjes*

Forumet er livet
Har dere tatt i bruk babygym til de små? Hvilken har dere og er dere fornøyd?

Vi har ikke tatt i bruk vår ennå. Hun sover stort sett hele tiden, med mindre hun spiser eller stelles.
 
Vi har laban babygym etter storesøster, tok den frem og prøvde. Men pakka den bort igjen, venter litt til tror jeg. :-)
 
Vi har en eller anna jungel babygym, får den på barnas hus tror jeg. Kjempe fornøyd, snuppa elsker den. Bruker den masse
 
Har ikke kjøpt det ennå vi. Tror nok det blir en stund til det er aktuelt. Sover fortsatt veldig mye, og bruker våkentiden til å øve på å ligge på magen;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ikke enda. Har en rangle liggende ved stellebordet, som ho så vidt titta på i går. Har ikke noe fancy greier, men den gjør nok nytta si :) Husker ikke når Oliver begynte å interessere seg for den jeg.. Når sier de at man "kan" introdusere babygym?
 
Vi bruker vår litt, kanskje 5-10 minutter om dagen, hun liker den godt. Vi har en ganske dyr en etter storesøster, med mye farger og jungeldyr og et speil og noe greier, Bellino tror jeg..
 
Hadde en fra Tiny Love til de to andre, men den forsvant da vi flyttet. Har en "gammeldags" variant også, en helt enkel variant i tre med tre leker på. Tror vi prøver den først, også avanserer vi heller etterhvert hvis hun trenger det.
 
Jenten min har nettopp begynt å interessere seg for gymmen. Hun er 8 og en halv uke nå. Vi kjøpte en på barnas hus som er helt ok. Men ser nå at når hun ligger og spreller på den at den har et veldig glatt stoff, noe som gjør at hun fort gir opp forsøk på å rulle og snu seg og løfte hodet i mageleie f.eks. Så må nok kjøpe en god matte og så heller bruke gymmen til bare lek.

Er denne vi har, på bildet er hun bare 2 uker

ImageUploadedByBV Forum1397945173.084937.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har fisher price. Hun ligger der om hun har noen gode, våkne øyeblikk. Storesøster syns det er morsomt å ligge ved siden av henne og vise frem alle tingene. Kjøper meg fort ti minutt der ;) hun trives bedre der enn å bare ligge i sofaen eller på gulvet. Hun er 8 uker.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Snuppa lå i babygymmen i nesten 20 minutter idag, strålende fornøyd. Var borti flere av lekene og koste seg veldig. Storesøster holdt litt med selskap de siste fem minuttene. Hun er 7 uker i morgen..
 
Vi var på besøk hos noen med baby idag, og vesla fikk prøve deres babygym. Hun likte den kjempegodt! Trodde hun var for liten jeg, (7 uker) så tenkte å vente med å kjøpe til hun ble 3 måneder. Man da kanskje vi skal kjøpe det snart da:) Var den fra ikea de hadde.
Hun fikk testa vippestolen også, den likte hun å. Så da kanskje vi skal skaffe oss det snart også da:)


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi var på besøk hos noen med baby idag, og vesla fikk prøve deres babygym. Hun likte den kjempegodt! Trodde hun var for liten jeg, (7 uker) så tenkte å vente med å kjøpe til hun ble 3 måneder. Man da kanskje vi skal kjøpe det snart da:) Var den fra ikea de hadde.
Hun fikk testa vippestolen også, den likte hun å. Så da kanskje vi skal skaffe oss det snart også da:)


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

7 uker her og, så da skal jeg jammen finne frem babygymmen:) vi har abc fra skiphop. Vippestolen er i bruk hver dag, han storkoser seg i den. Veldig kjekt når jeg skal lage mat!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Nå er min 7 uker i morgen og babygymmen er ikke sånn super festlig men å ligge å se på storebror som leker er visst kjempe fint. Storebror er også fornøyd med at baby endelig kan "leke" med han;) Han liker uroen sin også nå. Sovna nettop mens han lå og så på den:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi har heller ikke kjøpt, tror det skal bli ukas oppdrag.
Jeg vil bare ha en du kan sette over leketeppe, ikke en med teppe så håper jeg finne er fin en :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tok en langkost og hang på noen figurer. Funka det å:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1398596929596.jpg
    1398596929596.jpg
    71,6 KB · Visninger: 25
Vi har heller ikke kjøpt, tror det skal bli ukas oppdrag.
Jeg vil bare ha en du kan sette over leketeppe, ikke en med teppe så håper jeg finne er fin en :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg vil ha en sånn jeg å, men har bare sett den på Ikea. Jeg synes ikke den er så fin, men Anna likte den. Får se hva det blir til.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg vil ha en sånn jeg å, men har bare sett den på Ikea. Jeg synes ikke den er så fin, men Anna likte den. Får se hva det blir til.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Synes den på IKEA var fin jeg, tror jeg skal gå for den! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp