Babygym

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg la lillebror under babygymmen i dag ettersom jeg måtte ta meg av storebror som er hjemme pga feber i dag. Lillebror lå der i kanskje 20 minutter :) Han viftet med armene og laget godlyder :D Tydelig at dette begynner å fenge, 5 snart 6 uker gammel :)

Jeg la lillebror under babygymmen i dag ettersom jeg måtte ta meg av storebror som er hjemme pga feber i dag. Lillebror lå der i kanskje 20 minutter :) Han viftet med armene og laget godlyder :D Tydelig at dette begynner å fenge, 5 snart 6 uker gammel :)

Så herlig da! Mi er ikke så gammel enda, bare 3,5 uker, så vil tro det blir stas etterhvert :)

hehe ja, la tuppa mi under for en ukes tid siden da va hun ca 4 uker og hun lå å studerte lekene og storgliste hehe

Så moro! Har ikke lagt han under ennå, men har en sommerfugl fra lamaze hengende i vugga, og han blir helt vill i blikket når jeg rassler litt i den til han, følger tydlig med! :)

Oi, så gøy da:) Gleder meg til å ta våres i bruk altså:D
Gjerne vente litt til?hmm...3 uker og 1 dag i dag:) Han viste faktisk noe interesse for en liten lyseblå kaninrangle i går da og en panda som sier tuttut:P:D

Back
Topp