Babygym

Venterpåoktober13

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Hei, snupper ;) Når ca tenkte dere å ta frem babygymmen???

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gutten er 3 uker imårra og tenkte å vente 2-3 uker til :) men får se ann på utviklingen hans :)

☆★hilsen meg★☆

Gutten min var 3 uker på fredag, og har allerede vært noen turer på babygymen. Bare noen minutter i slengen. Ligger å kikker på lekene.

Snuppa er 3 uker, men venter nok noen uker til. Hun sitter bittelitt i vippestol på badet når jeg steller meg å etc. Ser hun liker å se på lekene på den, men hun vil helst være i armene våre når hun er våken.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min er 4 uker gammel, men han ser ikke særlig på leker. Han har en liten Pingu-figur som jeg henger litt her og der, men han ser bare såvidt på den. Vår babygym er en slik tacky plastgreie med lyd og lys :P Kan nok bli mye for en liten kar så tidlig :) Han bruker våkentiden sin i feks Newborn-sette på tripptrappstolen mens han ser på at jeg spiser :) holder i massevis foreløpig :)

Vår er tre uker, tror ikke det har så mye for seg enda her heller. Kanskje om 2-3 uker? Hun vil bare ligge i armene våre når hun er våken, virker ikke som behovet for alenetid er særlig fremtredende, for å si det sånn...

Min er tre uker, og vi tok den frem i dag. Han har vært opptatt av å se på og strekke seg etter bamsene sine en god stund allerede, så gymmen var en suksess her iallefall :-)

Sendt fra mobilen.

Lillebror her er tre uker og venter nok en god stund enda med å hente den frem. Merker at han enda blir fort overstimulert, så får bare se han an litt fremover. Storesøsteren ble også veldig fort overstimulert og begynte ikke med babygym før hun var rundt 12 uker. Tror ikke jeg venter fullt så lenge med lillebror, men vi får se.

Back
Topp