Babygym

Elba

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Skal du ha babygym, og i såfall hvilken?

Jeg synes det er så mange fine, men falt for denne fra Fisher Price. Kan ligge på ryggen og sparke på tangentene for å få lyd/melodier, og vippe den opp for å sitte og spille når han blir eldre. Kan også legge ned buen for å få lekene foran når han ligger på magen. Masse sterke fine farger også! 579,- på lekmer.no synes jeg ikke var sååå skrekkelig.
ImageUploadedByBV Forum1378080599.472140.jpg

Også klarte jeg ikke å motstå denne til halv pris :P
ImageUploadedByBV Forum1378080684.501893.jpg

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Eg har så lyst å kjøpe fisher price rainforest baby gym :)
Den e så fiin :)
Så drive å leiter etter den brukt, då 1200 kr e litt mye syns eg! :P

babyjente 27 Juli ♡

Vi har en i duse farger kjøpt på europris.
Fargene passet så godt på rommet hans.....
Men mulig jeg faller for fristelsen og kjøper en til i mer sprelske farger :P

❤ Prinsen født 3.juli ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Hehe! Ja! Skal ha vår i stua (som er hvit, rosa og grå), så hadde lenge lyst på en dus og fin som matchet interiøret :P men det hadde vel ikke blitt spennende nok! Hehe.

Den Rainforest-babygymen var fin! :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi har fisher price rainforest. Måtte bare, selv om den jo er dyr :-/ Er såå fornøyd med den da! Han elsker å ligge under den, elsker blinkene og både vi og han liker lydene, som jeg syns er mer behagelige enn i mange andre barneduppeditter. Hehe :) Bruker vår mye hver dag nå.

Har stue i hvitt og grått, så jaaa, men for babyer så er det jo sterke farger og kontraster som utvikler sansene, så jeg velger ikke babygym-farge etter interiør. Men kanskje gjør jeg det med feks stol som skal stå i stua og sånt da. Når ikke fargene er like viktige mer ;-)

❤ Prinsen født 3.juli ❤
Hva kostet denne? Har du kjøpt den nå?

Ja, jeg vet, men den har vært "utsolgt" derfra i ca et halvt år siden jeg begynte å sjekke etter den. Til slutt gadd jeg ikke å vente mer, så kjøpte på Toysrus ;-)

Ah, såpass! :) Det hadde blitt litt lenge å vente ja!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Finne den billigere på ebay og ;)

Jente 27.07.13 <3

Vi så på den øverste, men fikk av typen baby Einstein fra farmor i USA :)

Vi har en veldig enkel babygym. Vet ikke om den selges lenger, men storebror likte den da han var liten og lillefrøkna kose seg der nå. Veldig enkel og greit uten masse lyder og dubediter, men du kan alltids henge på mer om man ønsker ;)

image.jpg

Vi har en fra tiny love som vi fikk av ei venninne + en med knallfarger som vi hadde fra før fra fisherprice. Tiny love spiller sanger om man skrur den på men det har jeg ikke sjekket enda. Har derimot et speil til å henge på som han liker godt. :) Det blinker og synger. :)

Han er så søt når han smiler og pludrer mot seg selv i speilet. :)

Skal du ha babygym, og i såfall hvilken?

Jeg synes det er så mange fine, men falt for denne fra Fisher Price. Kan ligge på ryggen og sparke på tangentene for å få lyd/melodier, og vippe den opp for å sitte og spille når han blir eldre. Kan også legge ned buen for å få lekene foran når han ligger på magen. Masse sterke fine farger også! 579,- på lekmer.no synes jeg ikke var sååå skrekkelig.
Vis vedlegget 28974

Også klarte jeg ikke å motstå denne til halv pris :P
Vis vedlegget 28975

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi har piano spilleren!:-) den er knall! Frøkna er nå 3 mnd og vi har måtte byttet batterier 4(!!) ganger da hun elsker den:-D har tre venninner og to fra barselgruppa som også har kjøpt den etter de har latt bebisene prøve den!:)

Vi har piano spilleren!:-) den er knall! Frøkna er nå 3 mnd og vi har måtte byttet batterier 4(!!) ganger da hun elsker den:-D har tre venninner og to fra barselgruppa som også har kjøpt den etter de har latt bebisene prøve den!:)

Hurra! Gleder meg til å få den! De hadde sendt meg feil vare, så må vente litt til.

(PS: prøv å bruke Lithium-batterier om du ikke allerede gjør det. Vanlige batterier er ikke kraftige nok til slike ting, ergo må du bytte oftere :) )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hurra! Gleder meg til å få den! De hadde sendt meg feil vare, så må vente litt til.

(PS: prøv å bruke Lithium-batterier om du ikke allerede gjør det. Vanlige batterier er ikke kraftige nok til slike ting, ergo må du bytte oftere :) )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det skal jeg prøve! Takk for tips! Og ikke minst gled deg til du får den , du vil nynne lille Petter edderkopp lenge;)

Back
Topp