Babygym!

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Hvilken har/hadde dere? Er dere fornøyd? Med lys? Type "aktiviteter"? Vil gjerne se bilde! Vi hadde en sist, men den havnet i søpla, dårlige greier, det teppet var så tynt at det var ikke noe poeng. Og de "pinnene" løsnet... Syns ikke den var særlig morsom heller igrunn.

Vi har denne fra Fisher Price;

Og en til som jeg ikke finner bilde av. Den er hvit og det står Disney på den. Kan tilpasses flere alderstrinn, men vi har ikke hatt den fremme på mange måneder nå, har visst glemt den litt ut. Guttungen har aldri vært veldig interessert i babygymmene sine da egentlig.
Den øverste her er vel av god kvalitet, men jeg synes den var ganske kjedelig da. Guttungen var heller ikke begeistret. Da var den andre mer pooulær. Den hadde bare tre figurer som hang ned. De laget lyd og spilte av sanger når man slo borti dem.

Kjøpte den billigste jeg fant. Uten teppe, med avtakbare leker. Anbefalt av venninner med barn. Har aldri angret, den falt i smak og kostet 150 kroner. Ligger pent pakket ned til lillesøster.

Ligger en fra tiny love her,(rosa og veldig jentete) gleder meg til lillesøster skal bruke den.Storesøster likte ikke sin, lånte bare en.

kjøpt ein billig t 149kr
et enkelt stativ me leker så kan byttas ut.
sette den over vippestolen eller over han når han ligge på gulvet.
kjempe kjekk!

hadde bellino sin t di 2 første, den blei lite brykt

Vi hadde fisher pricer rainforest til begge unga her. Knall fornøyd.

Huff merker jeg savner litt av melodiene i den nå :( snufs

Vi har denne

Helt genial og blitt mye brukt. Syns denne er fin fordi den brukes sammen med vippestol osv, ikke kun på gulvet.

ASG skrev:
Vi har denne

Helt genial og blitt mye brukt. Syns denne er fin fordi den brukes sammen med vippestol osv, ikke kun på gulvet.

Har samme type..:) veldig fornøyd..

vi har kjøpt denne:
tiny love animal concert

Disse babygymmene fra feks Tiny love og Fisher price, er det slike som tiltrekker seg lo og hår? Sist ble ikke leketeppet brukt grunnet dette. Så blir ny denne gangen!

Jeg har sett på disse
Denne er en favoritt hos mammaen iallefall;

Mummi babygym fra sprell

Pingu babygym fra sprell
BELLINO babygym
Bellino babygym fra BRleker

Back
Topp